Bölüm 39

329 46 13
                                    


Mustafa'nın ağzından

Buket'lerin halısahaya gittiği gün

Oflayarak kaçırdığım otobüsün gelmesini bekledim. Haftasonu Egemen'in halısaha maçını izlemek pek keyifli olmasamda yapacak bir şey bulduğum için şükrediyordum. Yoksa annem odamı falan toplayacaktı. Normalde toplardım da bu gün hiç havamda değildim.

Bir yandanda da şu anonim mevzusu artık canımı sıkıyordu. Kim olduğunu deli gibi merak ediyordum. Tam o sırada birinci şüpheli olan Şeyma geldi durağa. Bir kez konuşmuştuk ama anonim yazmadan birkaç gün önce konuşmayı bırakmıştı. Ona baktığımı görünce gözlerini kaçırdı. Deli cesareti ile gittim yanına.

"N'aber? Bir kere konuştuk ondan sonra hiç konuşamadık." Olaya nasıl gireceğimi bilemiyorum ki. Hem anonim olsa 'aaa evet o benim ' deyip boynuma mı atlayacak. Yinede umut fakirin ekmeğidir.

"Aaa,evet. Öyle oldu." Yok böyle olmayacak. En iyisi konuya direk girmek.

"Sana bir şey soracağım. Dürüst ol olur mu?" Tamam anlamında kafasını salladı." Neden tanışıp sonra da konuşmayı kestin?" Biraz huzursuzca etrafa bakındı. Sonra da konuşmaya başladı.

"Şey. Aslında sana söyleyip söylememekte kararsızım. "

"Korkma. Hadi söyle." Hadi bir şeyler söyle artık. Hadi.

"Tanıştıktan sonra ki akşam eve dönerken yanıma iki küçük çocuk geldi. Bana bir mektup olduğunu söylediler. "

"Ne? Yanında mı o mektup?" Anonim olmasın o mektubu gönderen.

"Aslında çokta mektup gibi değil. Not gibi bir şey ve hayır attım o kağıdı. "Hay ben böyle işin... Tövbe tövbe.

"Ne yazıyordu?"

"Senin peşini bırakmaz isem matematik sınavından nasıl yüz aldığımı hocaya söylerlermiş. Şansa bak ki birde fotoğraf vardı,ben kopya çekerken çekilmiş. Ve birde video olduğunu söylediler. Bende korktum ne yapayım. Matematik hocasını biliyorsundur az çok." Kafamı salladım anladım anlamında.

"Peki hiç isim falan var mıydı notta?"

"Hayır ama çocuklar giderken konuşurken duydum. 'İnşallah bize isteğimiz oyuncağı alır Nuket abla mı Demet abla mı' çiçekli bir şey diyordu. Öbürü 'aptal o Mozaik' falan dedi. Anlamadım ama komik geldiği için hatırlıyorum konuşmayı." Nuket , Nuket. Vallaha Nuket dedi. Buket olmasın.

"Buket olmasın o?"

"Olabilir. Çocuklar daha altı,yedi yaşlarında bir şeydi. Biri çok iyi konuşamıyordu harflerin bir kaçını." Otobüsün geldiğini görünce Şeyma'ya döndüm tekrar.

"Çok sağ ol. Sen binmeyecek misin?"

"Yok ben başka otobüse bineceğim. Görüşürüz."

"Görüşürüz " dedikten sonra otobüse bindim. Nuket dedi, Buket dedi, birde Demet dedi. Bu şıklardan bana en yakın gelen Buket'ti. Yinede emin olamıyordum. Son soruyu öyle bir sormalıydım ki bana kesin sonuç versin.

Halısaha en yakın durakta indim. Beş dakikada halısahaya gelmiştim. Tribünlerde Egemen'i ararken maçı izleyen Buket ve Yasemin'i gördüm. Yetti artık canıma, ya şimdi ya hiç diyerek son hakkımı kullandım. Gerçi bir soru hakkımda kim vurduya gitmişti ama neyse. Mesajı attıktan sonra beni göremeyeceği bir şekilde saklandım. Yüreğim ağzımda atıyordu resmen. Ya o değilse ya telefonu hiç eline almazsa...

Çok geçmeden Buket telefonu eline aldı. O keskin zekası ile beni gene alt etmesin diye baya bir çaba harcadım. Sorduğum soru ile önce etrafına şüpheli bir şekilde baktı. Neredeyse o olduğuna emindim. Bu kadar şey tesadüf eseri olacak değil ya canım. Halısahada olduğundan emin olduktan sonra beni görüp de şüphelenmesin diye geri çıktım. Egemen'e gelmiyeceğime dair kısa bir mesaj attıktan sonra interneti tamamen kakapattım. Geri evin yolunu tuttum. İçimdeki bu garip enerji ile sadece odamı değil bütün evi temizleyebilirdim.

Eve gelince annemin sorgulayan bakışları ile karşılaştım. " Çok çabuk geldin, hayırdır?"

"Şey anne. Otobüste gidiyordum birden bir yorgunluk gel sen çök üstüme. Bende geri döndüm." Biraz da yorgun numarası yaparsam her şey tamamdı.

"Hadi be ordan. Ben oğlumu tanımaz mıyım? Yorgun falan değilsin. Var sende başka bir şeyler de son günlerde. Çıkar korkusu. Git odanı topla." FBI ajanı mısın be kadın? Oflayarak odama gittim. Neyse ki çok dağınık değildi. Yani biraz.

Anonimin Buket olduğunu bulduktan sonra oda toplamanın devede kulak kalırdı. Bu gün toz da mı alsam ne?

Mzbxjsjsnsns. Buket' in anonimlik konusundaki başarısı ektedir.

Kapı=AnonimlikKız çocuğu=Buket

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapı=Anonimlik
Kız çocuğu=Buket

Olsun yine de çabaladı bizim kız nxbxjssnsns.

Aslında bu bölümü çok önceden
paylaşacaktım, Mustafa daha önce
ögrenecekti. Ara verdiğim zaman
bir sürü not almışım şunu da
yazayım bunu da yazayım diye. Kısmet bu güneymiş.Bir kaç bölümü Mustafa'dan yazacağım, intikamını alalım yavrucağın.nsbsjsbdhsw

Bayan B /Yarı Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin