Bize En Ucuz Rimellerden Lazım!

1.5K 101 15
                                    

Avukatına baktı Scarlett. Bazı insanların şerefi paradır. Karşısındaki adamın ruhunun bile parayla beslendiğine yemin edebilirdi. İspatlamaya ne gerek var adamın suratına bakmak en büyük kanıt olurdu. 

" Size karşı kullanabilecekleri emsal bir suçlamanız yok. Yani birine daha önce iftira atmadınız, tacizle suçlamadınız, istirmar suçlamasında bulunmadınız. İftira savunmasına karşı söylenebilecek şeylerimiz var. Bu eli biz kazanırız." Dedi adam. Scarlett kahvesinden bir yudum aldı ve ardından adamın gözlerine baktı. 

" Kumarda iyi misiniz?" Diye sordu. Adamın asistanları dahil herkes işinden birden kesildi. Klimanın sesi dışında birşey duyulmuyordu. 

" Neden sordunuz?" Diyerek karşılık verdi avukat. 

" Poker ustasınınız. Siz bana size karşı kaybetmiş bir adamın önerisisiniz . Başarılarınızı sıraladı bayım. Umrumda değildi. Kimin ne kadar parasını aldınız, kimi hapse attırdığınız götümde değildi. Ne kadar pisleşebilirsiniz onu söylediğinde aramaya karar verdim." Dedi genç kadın. Avukat ekibine döndü ve " Dosyaları ve telefonlarınızı bırakıp ara verin. Yemek yiyebilirsiniz." Dedi. Bu adamın dilinde bir saatlik bir yok oluş çağırısıydı. Oda boşaldıktan, son kişi kapıyı ardından kapadıktan hemen sonra avukat sandalyesini Scarlett' ın önüne çekti. 

" Bayan Jones..." Dedi ve duraksadı. 

" Annemi aramışlar. Erkek kardeşim aradı ve annemi mahkemeye bana karşı çıkaracaklarını söyledi. Benim yalancı küçük bir kancık olduğumu söylerdi. Bu en son söylediğinde onu tokatladım." Dedi Scarlett. 

" Anneniz mi? Sizin anneniz size benziyorsa ve nefret konusunda benzer zevklere sahipseniz bu sorun olabilir." Dedi Avukat. 

" Tammy' in arkasında duracak bir ailesi var Jordan' ın kirli donunu değil ama servetini alabilirsin. Hepsi senin olur. Umrumda değil. O manipülatör sürtüğün mahkemeye çıkması benim için iyi olmaz." Dedi Scarlett. Yüzündeki endişe adamı güldürdü. 

" Sizi teğmin ederim Bayan Jones, bu sorunu halletmek için çalışacağım ve evet iyi poker oynarım. Üniversiteyi kasayı kazandırdığım birçok geceyle bitirdim. Namus ve haysiyet önem verdiğim son şey. Sizin davanızı kadın hakları zırvalıkları için almadım. Parayı ve şöhreti severim." Dedi Avukat. Genç kadın dişleri arasında baş parmağını hafifçe dişledi. 

" Endişe etmeyin. Bir jüri atanacak. Şimdi buradan çıkın ve alışveriş yapın. Ucuz ve mümkünse akan bir rimel alın." Dedi. Scarlett parmağını ağzından çekti ve adama gülümsedi. Gülümsemesi yüzüne yayılırken saçını geriye yasladı ve kahkaha attı. Ayağa kalktı. Avukat kadını takip etti. Scarlett' a çantasını uzattı ve asansöre kadar eşlik etti. Asistanın getirdiği paltoyu tutarken " Sadist bir tarafımda vardır bayan Jones. Jordan' ın çöküşünü izlemek krema kadar haz verici olacak." Dedi. Scarlett adama döndü ve saçlarını paltonun içinden kurtardı. 

" Buda başka bir ortak noktamız olsun bayım." Dedi ve asansöre bindi. Eldivenli elini cebinden çıkardı ve parmaklarının arasındakini adama doğru fırlattı. Kapıyı hızla kayıp kapanırken adama göz kırmıştı. Küçük kağıt adamın göğsüne çarptı ve yere düştü. Avukat eğildi ve karşı eline aldı. Özel yapım bir desteden seçilmiş tek bir kart. Adam kartı aldı. 

" Ne kadın ama." Diye mırıldanırken pokerdeki en değerli kartı yeleğinin cebine koydu. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin