Limitsiz İntikam

4.5K 231 8
                                    

Scarlett gözden kaybolurken Eran' nın işaret parmağını kadının arkasından sallayıp "bu kadını öldürürüm" dedi.

"onunla konuşacağım" dedi Dallas. Scarlett arkasından mutfağa gitti. Genç kadın su ısıtıcısının başında bekliyordu.

"ne yaptığının farkında olmadığını düşünüyorum" dedi. Scarlett dolaplarından birinin kapağını açıp üç bardak indirdi. Kahveyi bir bardağa doldurup "sen de kahve içeceksin değil mi?" diye sordu Dallas' a.

"bırak şimdi kahveyi" dedi sinirle.

"sana bana meydan okuma demiştim" dedi Scarlett. Dumanı tüten kahvesini burnuna götürüp kokusunu içine çekti. Bir yudum aldı ve adama baktı. "beni ifşa etmekle tehdit ederken ne düşünüyordun? Ben o an senin eline hiç bir koz bırakmamam gerektiğini anladım ve fark ettim ki ortaya çıkması saklamaktan çok daha işime yarayacak. Brandon ve ben bir süre, yani biz boşanana kadar ayrılmış gibi davranacağız. Çok önceden ayrıldığımızı belirten kısa bir bülten verecek büyük basın kuruluşlarına. Medya ile arası iyidir. Onunla ayrılığımız ve seninle benim yeniden alevlenen " dedi ve yüzünü buruşturdu. Kahvesinden bir yudum alıp konuşmaya devam etti. "ikimiz ve aşk aynı cümlenin içinde birde benim ağzımdan çıkınca zehir gibi yaktı dilimi. Neyse ikimizin şu sahte aşk masalına insanları inandırabilecek tek kişi o. Senin şu menajerinden çok daha iyidir. O senarist, yapımcı yada yönetmendir. Bu işe inanması gereken insanların beynini yakacak bir hazırlık yapmıştır. Ona güveniyorum" dedi.

"ayrılmış gibi yapacağız derken. Dün akşam üç aylık anlaşmamızda birbirimize sadık kalacağımıza söz vermiştin" dedi Dallas. Scarlett gözlerini devirdi ve "sözümde duracağım. Aşk seksten ibaret değil. Ona kalben asla ihanet etmeyeceğim. Brandon' ı seviyorum" dedi Scarlett. Su kaynadığında diğer iki bardağa suyu paylaştırıp poşet bitki çaylarını bardaklara koydu. Bardaklarını Dallas' ın eline verdi ve kahve bardağını aldı. "misafirimiz bekliyor" dedi mutfaktan çıktı. Eran' nın yanına geçti.

"melisa çayı sinirlere çok iyi gelir. Çayın Dallas' da" dedi. Dallas elindeki bardaklarından biri adama verdi ve diğerini burnuna götürüp kokladı ve yüzünü buruşturdu.

"bu şey Colins' in koltuk altından kötü kokuyor" diyerek bardağı yere duvarın dibine bıraktı. Eran ise ondan çok daha ılımlı yaklaştı ikram edilen çaya. Burnu kokuyu almadan önce çaydan bir yudum aldı. "tadı fena değil"diye mırıldandı.

"bu soğukta hiç yoktan iyidir" dedi genç adam.

"karın sansasyonel evlilik haberiniz senin işini bitireceğini biliyor mu?" dedi. Çayı elinden bırakmadan girişteki basamağa oturdu.

"zengin bir kadınım ama boşanma sırasında onun servetinin yarısına hayır demem. Eğer dımdızlak kalırsa ondan bir şey olamam. Bu can sıkıcı olur" dedi. Dudaklarını adama doğru uzatıp büzdü. "bu paranın içinde senin maaşın ve eski karının nafakası da olmalı. O senin son şansın değil mi Eran? Dallas' ı bu kadar koruduğuna göre emekli olmadan önceki son işin o olmalı" Eran gülümsedi ve ardından "seni vururdum sürtük. Evet bu adam eski karımın ve iki kızımın nafakası ve şu anki mükemmel nişanlımın düğün masrafları için para kaynağı. Sen o musluğu kapatmak üzeresin. Takımın en iyisi olsa da bu piç herif çok yaramaz. İmajlarını lekeleyecek olan her şeyi silip atarlar. Senin alacağın tek şeyse duvarlarını yıktığın bu ev olur" dedi. Korkutucu bir sakinlikle ve gözlerinin içine bakarak konuşmuştu. Çayını bitirip bardağı yerine bıraktı. "kokusu Colins'in terinden bile beter ama sinirlerime iyi geldiği kesin. Bundan eve kilo kilo alacağım. Betty' e votka ve bu saçma çay olmadan çekilmez" dedi adam.

"gene elime düşmüş olmanız..." derken çenesi yukarı doğru hafifçe kalktı. Tanrıyla diyalog halinde olduğu bir kaç saniye ve ardından konuşmasını bekleyen adamlara doğru indirdi çenesi. "Bu gün şu soğuk yeri bir ziyaret edeyim. İzninizle, hazırlanmam gerek beyler. Etkilemem gereken insanlar ve korumam gereken büyük bir servet var" dedi Scarlett. Adamlarından yanından geçti ve merdivenleri çıktı yavaş yavaş.

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin