(+18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI )
Genç adam resimlerin şokunu atlatamamıştı. Zarfın içinden çıkan kağıtları karıştırırken aradığını şeyi bulmuştu. Komik ve gerçek olan evlilik belgelerini elinde tutuyordu. Üzerlerinde adlarının yazılı olduğunu kağıt parçası onu rezil fotoğraflarından çok daha şaşırtmıştı. Gerçekten evlendiklerine şimdi inanıyordu genç adam."Tanrım inanamıyorum" diyerek elini ağzına götürdü. "gerçekten evliyim ben" diyerek gülmeye başladı. Vegas' da ki küçük bir kilisede evlenmişlerdi. Şahit olarak yazılan isimler ise çok tanıdıktı. Kız kardeşi, en yakın arkadaşı onların evliliklerine şahit olmuşlardı. Elindeki kağıdı gülerek bakıyordu. Gür kahkahalarını duyan annesi ve babası garaja geldiler.
"delirdiğini söylemiştim sana Beatrice. O kız Dallas gibi bir çocukla asla evlenmez" diyerek açmıştı Garaj kapısını. Genç adam otomatik kapı açılırken içeri dolan gün ışığından rahatsız olmuş ve sırtını dönmüştü.
"şu lanet kapıyı kapatın" diye bağırdı. karısının ardından içeri giren adam otomatik kapısını uzaktan kumandasına basıp kapadı.
"oğlum, maymun edasıyla orta yerde hoplayıp zıplaman gerçekten komik" dedi Mark.
"babam ve onun bayat espri anlayışı" dedi. Annesi oğlunun güler yüzünü gördüğünde aradığı şeyi bulduğunu anlamıştı.
"buldun sanırım" dediğinde genç adam başını salladı ve elindeki kağıdı annesine uzatıp dosyadan etrafa saçılan resimleri, kağıtları, ve harici diskleri tekrar içine attı.
"sana evet dedirtmek için o kıza zorla ne içirdin merak ediyorum" dedi Mark. Karısının elinde tuttuğu kağıdı elinden alıp baştan sona okudu. "neyse ki üzerinden beş yıl geçmiş. Yargıca evlendiğimiz günden beri ayrıyız deyip iki şahit gösterirse senden kurtulur" dedi ve kağıdı oğluna uzattı.
"anne eğer babamın başka bir adam olduğunu söylemek istersen şuan tam sırası, ya da evlatlık olduğum gibi bir gerçeği benden saklıyorsanız eğer hemen söyle çekinme sakın. İnan kızmam" dedi ve evlilik belgesini dikkatle katlayıp dosyanın içine koydu.
"eğer beni aldattı isen hayatım şimdi itiraf edebilirsin. Seni affedebilirim" diyerek karşı bir atakta bulunda Mark.
"kesin saçmalamayı. Sen Dallas bu durumu Kimber'a nasıl anlatacaksın?" diye sordu Beatrice.
"ona açıklama yapmama gerek yok. Zaten biliyor" dedi. Annesinin yanağına küçük bir öpücük bırakıp. "seni öpmüyorum ihtiyar" diyerek babasına veda etmeden evden çıkıp arabasına gitti. Koltuğa oturduğunda ise aklına ilk gelen kişi kız kardeşi olmuştu. Kız kardeşi Tamera' ı aradı. Bir kaç kere çaldıktan sonra kız kardeşi açmıştı telefonunu.
"Tammy bebeğim bil bakalım kardeşin kiminle evlendi?" diye sordu neşeyle.
"sen ve evlenmek. Benim dalga geçme Dallas" dedi.
"Sevgili kız kardeşim yoldayım. Birazdan orada olurum" dedikten sonra telefonu Tamera' ın yüzüne kapadı ve arabasının kız kardeşinin annesine yakın olan evine sürdü.
***
Kapıyı çaldı Dallas. İkinci kez aynı eziyete maruz kalırken gözlerini yumdu. Kapı zillerinden nefret ederdi. Yeğeninin ayak seslerini duyabiliyordu. Küçük kız annesinin uyarısını duymazdan gelerek kapının kolunu asılıp açmıştı kapıyı.
"Dallas Dayı" diyerek konuşan kıza kucağına gelmesi için kollarını açtı.
"Brooklyn" diyerek kızı kollarına alıp sıkıca sarıldı ve üç dört kez etrafında döndürdü. Küçük kız Dallas' ı her zaman diğerlerinden farklı severdi. Kahkahaları sokak boyunca yankılanıyordu. Boyu bir doksan yedi olan dayısının bir araya geldiklerini her seferinde bunu yapmasına bayılıyordu. Başını geriye atıp dönerken gözlerini açıyor ve gök yüzüne bakıyordu. "uçur beni" diye bağırmaya bayılıyordu. Dayısının kollarına tekrar konduğunda küçük kız "en çok seni seviyorum Dayı" deyip yanağından öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomanceDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...