" Bana tecavüz edecektin. Olmadı belki... Sen öldüğümü sanıp kaçıp gittin. " dedi genç kadın.
" Pisliğin tekiydim ama iyi bir adam olmaya çalışıyorum. Tamera için, çocuklarım için... " dedi Jordan.
" Umarım olursun. " Dedi Scarlett.
" Seni orospu çocuğu. " Birdy elindeki bardağı adama doğru fırlatırken mutfaktaki çığlığı yankılanmıştı.
***
Birdy adamın üzerine doğru hamle yapacakken, Scarlett kadının beline sarıldı ve " Lütfen sakin ol. Düşünmeden hareket etme. Tamera' yı düşün. " dedi. Sesindeki yakarış biraz olsun sakinleştirmedi kadını.
" Senin bir meselen olduğunu tahmin ediyordum lanet herif. " Diye bağırdı. Birdy' i bahçede bekleyen doktor, kadının sesini duyduğunda hızla içeri girdi. Girişti yüzünde dehşet ifadesi ile dona kalmış Jordan ile karşılaştı. Hemen ardından Scarlett' ın durdurmaya çalıştığı Birdy' i gördü.
" Doktor! Tanrım iyi ki geldin. Onu buradan sakin bir yere götür. " dedi. Sersemlemişti adam. Bir an Scarlett' a baktı. Aralarında geçen olay genç kadını hırpalamış gibiydi. Yorgun görünüyordu. Scarlett çekildiğinde yaydan fırlayan oy gibi hızla harekete geçen kadını yakaladı ve omzuna attı. Onun için kolay olmuştu.
"Sen meseleni hallet. Ben onu sakinleştiririm. " dedi. Birdy' in küfürlü çığlıkları uzaklaştıkça hoş bir melodiyi andırıyordu. Scarlett mutfak tezgahına yaslandı ve adam yüzüne bakmadan " Ben onunla konuşurum. Sakin arayayım falan deme. Soran olursa hediye için son anda karar verdiğimizi ve almaya gittiğimiz söyle. Palavra sıkmakta ve kandırmakta iyi olduğundan şüphe duymuyorum. " Dedi. Tezgahın üzerinde, kimin olduğunu bilmediği boş bir bardağı aldı ve bir kadeh şarap doldurup fondip yaptı. İşte bu kadar. Jordan' ı orada bırakıp öne kapıya doğru gitti. Telefonunu çıkardı ve Birdy' i aradı. Telefonu açan Hector' dı. "Merhaba Scarlett. Sana bir konum göndereceğim. Fazla uzakta değiliz. " Dedi. Scarlett "Tamam. Hemen oraya geliyorum. Teşekkürler Hector. " Dedi. Adamın güven duyulası bir tarafı vardı. Telefonu kapadı ve çantasını ve trençkotunu alıp kimseye görünmeden evden ayrıldı.
***
Taksiye bindi ve ardından adamın gönderdiği konumu tarif etti. Tamera ve Jordan' ın evine yakın bir parkta süs ofisinin karşısındaki bankta oturuyorlardı. Birdy onu gördüğü an hızla yerinden kalktı ve Scarlett' a doğru koştu. Birdy' nin hızı kadının sendelemesine neden olmuştu.
" Başına gelenleri bana anlatmadığına inanamıyorum. " Dedi. Hector' un yanına gittiklerinden adam nezaket göstererek yanlarından ayrılmayı teklif etti.
" Lütfen kal. Sende ucundan kıyısından dahil oldun hayatıma. " Dedi kadın. Birdy ve doktorun arasına oturdu.
" Şu Vegas tatilinden sonra ayrıldığımızı biliyordun. Aslında her şey orada oldu. Kimber' ın orada okul gurubundan başka bir çocukla birlikte olduğunu bilmiyordum. Sen yoktun. Tammy, Jordan, Ben ve Dallas olacağız sanırken Kimber ve bilmediğim bir gurup daha dahil oldu otel lobisinde. Herkes eğleniyor gibiydi ama sanırım Dallas Kimber' ın yeni sevgili yapmasına bozulmuştu. "
" Adi sürtüğün her daim hazırda yeni bir sevgilisi olur. " Dedi Birdy. Nefreti yüzünden okunuyordu. Hecter ü' ın uyaran bakışlarının ardından boğazını temizledi ve " Üzgünüm tatlım devam et. " Dedi.
" Dönemden önceki gün onu Kimber ile bir köşede fısıldaşırken gördüm. " " Resmen bir göt. " Dedi Birdy. " Araya girmekten kendini alamıyordu.
" Akşam dışarı çıkmak için hazırlanırken onunla kavga ettik. Gitmek istemedim ama beni zorladı. Özür diledi vs vs. Sonra lobide Kimber' ın erkek arkadaşının getirdiği içkilerden içtik. Sanırım içine çok etkili reçeteli bir ilaç katmışlar. Ben kadehimden bir kaç yudum almış olmama rağmen evlilik kısmına nasıl geldik inan hatırlamıyorum. Ayılmaya başladığımda şehir merkezinde bir küçük bir bardaydım. Dallas' ı görmedim. Hava almak ve kalabalıktan kurtulmak için çıkmaya çalışıyordum. Jordan beni bir yere çekti ve karanlıkta nereye girdiğimizi seçemedim. Sonra üzerime çullandı. Kurtulma çabalarım sırasında başımı vurdum ve o öldüm sandı ve bastı gitti. İşin tuhaf tarafı kafası uçmuş gibi değildi. Daha çok bir kaç bira içmiş gibi çakırkeyifti. Kendime geldim. Oradan çıktım ve otele kadar yürüdüm. Çantam kayıptı. İçinde sadece para ve telefon olduğuna şükretmeliyim. Perişan halde döndüğümde Lobideki çalışanlara soyulduğumu söylemek zorunda kaldım. Polisi çağırdılar ve bana odama kadar eşlik ettiler. Çünkü sevgilimin cep telefonu cevap vermiyordu. Odanın telefonunu açanda yoktu. Giriş yapmış. resepsiyondaki adam öyle demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomanceDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...