Doktorculuk Oynuyoruz

7.3K 305 11
                                    


(+18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI )
Scarlett, odada bulduğu bir sandalyeyi mışıl mışıl uyuyan Dallas' ın karşısına çekip oturdu. Kusmuk içerinde geçirdiği iki saatin sonunda gelen doktorun uyuması için verdiği ilacın ardından genç adam başını yastığa koyar koymaz sızıp kalmıştı.

"benim gitmem gerek" diyerek kapının önünde bekleyen doktora doğru çevirdi bedenini. "umarım ona kuvvetli bir şey vermişsinizdir bayım. Bu gece, yarın sabah hatta bir ömür uyursa dünya dünya umurumda değil, ben çok ama çok mutlu olurum " dedi. Doktor kadının sözlerini şakaya vurup gülümsedi ve ardından "bu gece keyfinize bakabilirsiniz" diyerek çıktı. Üzerindeki kusmuğu ıslak bir havluya temizlemiş olsa da mide asidi, brendi ve tavuksu çorba karşımı koku burnuna geldi. "hayatımın orta yerine sıçtın, üzerime kustun" dedi genç kadın. Adamın kendisini duymadığına emindi lakin kızgınlıkla açtığı çenesi yorulana kadar kızmaya ve küfrü etmeye devam etti. Kendinden geçmiş, yarı baygın halde uyuyan adama uzunca bir süre küfür etti. "lanet olasıca o kadar tatlısın ki, uyurken küçük bir masum bir bebek gibi kaygısız, tasasız ve mutlu görünüyorsun. Senin bu yüzüne aşık oldum sanırım" dedi. Ardından sandalyesinden kalktı ve yanına yürüyüp örtüyü omzuna kadar çekti. Ardından adamın odasındaki ayna kaplı gardıroba yürüdü ve Dallas' ın kıyafetleri arasından bir tane tişört aldı. Ayakkabılarını çıkarıp elbisesinden kurtuldu ve bisiklet yaka haki yeşili tişörtü giyindi. Çekmeceleri teker teker açıp kendine bir çorap arama başladı. Atletleri, çamaşırları gereksiz bir çok şeyin olduğu çekmecelerin ardından özelle katlanmış çorapların arasından bir tane aldı. Çekmeceleri ittirip dolabın kapakları kapadı. Evin için dışarıdan bir hayli sıcaktı. "yerden ısıtma" dedi Scarlett.

Dallas' ın yatağının ayakucuna oturup çorapları giydi. Ağabeyi ile uzun zamandır konuşmadığını hatırladı. Annesini, babasının üç yıl önceki cenazesinden sonra bir daha görmemişti. Arada sırada telefonda konuştuğu ağabeyi dışında kimsesi yoktu. Annesi yıllar önce evden kaçışının ardından barışmak söyle dursun babasının cenaze töreninde yüzüne dahi bakmamıştı. Bayan Mükemmel' in acınası hayatı. Odadan çıktı ve merdivenleri indi. Evin holünden geçip salona girdi. Işıklar kapanmıştı. Ev karanlığa gömülmüştü. Üniversite kampüsünün beş dakika uzakta Dallas' ın babasının parasıyla tuttukları odası dahi olmayan küçük evi hatırlattı genç kadına. Birlikte geçirdikleri seks, aşk ve mutluluk dolu üç ay. Dallas Jones aldatıcı olabiliyor. İlk geldiğinde duvarda fotoğraf çerçevelere doğru yürüdü. yemek masasının takımı olan konsolun üzerindeki küçük abajuru düğmesine bastı ve loş ışık duvardaki fotoğrafları aydınlattı.

Tamera ve Birdy, ikiz kız kardeşinin birinci yaş gününde birlikte çekindikleri fotoğrafla başlayan görseller Tamera' ın ikiz kızlarının ilk yaş gününe kadar devam ediyordu. Duvarı ortasında duran resme takıldı gözleri. Tanıştıkları o gece çekilmiş olan resim. Bütün yüzler tanıdıktı. Herkes kameranın objektifine bakarken Dallas' ın gözleri başka bir yöne bakıyordu. Kız kardeşinin yanında duran duran kıza Scarlett Lee Harris' e. Şaşkınca büyümüş göz bebeklerini çevirmiş olan genç kadın şimdi Scarlett' tan farklı geldi genç kadına. Yuvarlak yüzü hafif çekik menekşe rengi gözleri, küçük burnu ve annesinden aldığı buğday sarısı, omuzlarındaki dalgalı saçları. İnce dudaklarındaki o çekingen, mahcup gülümseme. Çerçeveyi aldı ve ışığı kapatıp Le şekildeki kanepeye yürüdü.

Büyük orta sehpanın üzerinde Kristal bir brendi şişesi ve takımı olan iki bardak vardı. Çerçeveyi şişenin yanına bırakıp kendine bir bardak aldı ve içki doldurdu. Brendi ve Fotoğraf ile birlikte kanepeye bağdaş kurarak oturdu. Büyük bir yudum içki alıp boğazına kaymadan önce dilinin üzerinde bir süre tutmaya çalıştı. Boğazı yakarak inerken yüzünü buruşturdu genç kadın. "özlüyorum o zamanları" diyerek özlemle iç çekti. Bir çok arkadaşı varken dostum diyebileceği tek insan Brandon' dı.

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin