Kasaba Güzeli Scarlett

12.9K 449 79
                                    

KASABA GÜZELİ SCARLETT

Birinci Bölüm

2008- Boston/ Massacachusetts

Çok az insan gerçek hayallerinin peşinden hiç durmadan koşar yol ne kadar engebeli ne kadar uzun olursa onsun bitiş çizgisine ulaşır. Scarlett Mary Lee Harris Elindeki çekçekli valiziyle üniversitenin kızlar yurdu binasına giriş yaptı. 3 hafta siyah kör bir gecede evden kaçıp kabul edildiği okula kaydını yaptırıp, yurt sırası için adının yazdırmıştı. Her gece Bigudili saçlarıyla kolejde birlikte olduğu Sam ile evlenmesi için onu zorlayıp duruyordu. Annesi için oyuncu olmak isteyen ve evden giden her kızın sonu karanlık sokakların köşe başlarında gelen geçen arabalardan iş ummak oluyordu. Annesine okulu kazandığını söylememişti. Her zaman olduğunu gibi kocasını ikna eden Claire, kızını sevmediği zengin kapı komşusunun oğlu ile nişanlanmasını sağlayıp evlendirecek ve onuda kendi mutsuz hayatının bir varyasyonunu yaşamaya mahkum edecekti. Ağabeyinin gölgesinde kalıp içten içe sevilmediği evden kaçarken tek üzüntüsü biricik babasını son kes öpememiş olmasıydı. Suratındaki hüzünlü ifadeyi silmek terine maskelemeyi tercih etti. İçten içe ağlayan gözlerini eşlik eden gülümseyen dudaklar.

Genç kız aileleri ile kapıda vedalaşan birkaç gence imrenerek ve birazda kıskanarak bakıp iç geçirdi. Kampüsün içerisinde kalan kız yurduna büyük giriş kapısından içeri girdi. Kalabalık lobide ittirdiği birkaç insanın arasından geçip büyük merdivenlerin başında oradan oraya bağıran sarışın kıza doğru yürüdü. Yanındaki kızla konuşması bitince

"hey bakar mısın?" diye seslendi.

"efendim" dedi kız gülümseyerek. Porselen beyazı, inci gibi parlayan 32 dişini gösteren gülüşüyle.

"Ben odamı öğrenmek istiyordum. Görevli sensin sanırım" deyip boynunda asılı görevli kartını gösterdi.

"evet ben Kimber tatlım" deyip elini uzattı. Scarlett bavulunu yanında çekip bıraktı ve elini kızın uzattığı bakımlı ince zarif ele uzattı.

"yeni dönem misin?" diye sordu Kimber.

"evet yeni kayıt oldum. Oyunculuk ve sahne sanatları bölümü" dedi.

"tamam. Bakalım sana hangi odayı verilmiş" dedi. Elinde tuttuğu dosyaya bakındı sayfaları çevirirken kızın ismini buldu.

"evet çömez 5 kat 1102 numaralı oda. Beni takip et bakalım" dedi. Merdivenleri çıkarken hemen arkasındaki kız ona şaşkınca baktı. "Hey benim bavullarım var asansör yok mu?" diye sorduğunda kızın şuh kulakları tırmalayan kahkahasını duydu. Buraya hoş geldin canım. Yüklen ve beni takip et. Asansörler 2 yıldır bozuk" dedi. Kız küçük çantasının valizinin kulpuna iliştirip tek tek merdivenleri taşımaya başladı... Merdivenlerin sonuna geldiğine dili dışarı çıkmış üzerindeki mor renkli askını elbisenin sırtı sırılsıklam olmuştu. Saçları önüne gelmesin diye başladığı bandanası kaymış tek gözünü kapamıştı. Kimber duvara yaslanmış kendisini duvara yaslaya aynı kendisi gibi sarışın olan çocukla oldukça yakın bir diyalog içerisine, etrafına seksi ama bir o kadar yapmacık gülücüklerini saçıyordu.

"hey" dedi. Bandanasını düzeltin elindeki koridorun ortasına bırakıp duvara yaslandı.

"ahh gelmişsin sonunda odan koridorun sonunda" deyip sarışın devle yiyişmeye devam etti. Kız bavullarını son kalan gücüyle yüklenip odasına doğru yürüdü. 1102 numaralı odanın kapısı açıktı. Koridorda dolaşan erkek öğrencileri bir süre sonra görmezden gelmeye başladı. İçeri girip kapıyı arkasından kapadı. Bavullarını odanın girişinde bırakıp cam kenarındaki yatağa ilerledi. Oda tamamen boş gibiydi. Sırt çantasını çıkarıp yatağın üzerine attı. Lastikli bandanasını çıkarıp beline gelen uzun siyah saçlarını burarak başının tepesinde dolayıp topuz yaptı ve lastikle sabitledi. Yatağın üzerine bırakılan temiz nevresim takımının paketini açıp yastığı değiştirdi ve lastikli çarşafı döşeğe geçirip yargana kılıfını giydirdi. Kapının anahtarı hemen pervazın üzerine asılmıştı. Üç anahtarın bulunduğu anahtarlığı hoplaya zıplaya zorda olsa aldı. Odanın kapısını kilitleyip aklının bir köşesine kapının kilidini değiştirmeye not etti. Eğer yatıp uyursa yarın akşama kalkacağını bildiğinde Bavulunu yere yatırıp fermuarını açtı. Kışlık kıyafetlerinin birçoğu Maine' deki evinde kalmıştı. Mevsimlik elbiselerini yanında getirdiği askılara asarak Yatağının ayakucundaki iki kapılı dolaba asmaya başladı. Annesi her zaman bir genç kıza en çok yakışacak şeyin etekler ve elbiseler olduğu söyler kot pantolon giymesine izin vermezdi. Annesinden gizli aldığı oldukça dar üç kot pantolonunu katlayıp alıp dolabının çekmecesine yerleştirdi. Valizini yerleştirdikten sonra üzerine siyah bir sporcu taytı giyip salaş beyaz bir uzun bir tişört giydi. Ayağındaki sandaletlerini çıkartıp el çantasına zorla sığdırdığı ayakkabılarından siyah spor ayakkabılarını ayağına geçirip saçlarını açıp ördü.

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin