İşte Benim Kurtarıcım

8.4K 358 14
                                    

2008

Ergen gençler ve onların durmak bilmeden yükselen hormonları. Parti gecenin ilerleyen saatlerinde son bulurken, onlar için asıl eğlence dedikleri ve Scarlett' e bir o kadar bayancı olan hadiseler yeni başlamıştı. Onun için sevişmek hentbol takımının kaptanı Jo Mcquay' in 1970 model klasik mastanginin arka koltuğunda öpüşmek ve Jo' un bacaklarını okşamasından ibaretti. Oda arkadaşı ve diğerleri spor salonunun boş buldukları yada alkolün etkisi ile boş sandıkları duvar diplerinden kimseyi umursamadan sevişiyorlardı. Yalnız kaldığını hissettiği o anda. Kimseye rahatsızlık vermemek adına boş tribünlere yürüdü. Dolgu topuklu bez ayakkabı 36 numara numara küçük ayaklarının canını okumuştu. Merdivenlere geldiğinde hemen yanlarındaki korkuluklara tutunup daha çıkmadan ilk işi ayakkabılarını çıkartmak oldu. Bütün gece gözlerini ne zaman Dallas Jones' a çevirse onun gözlerini çarpışıyordu bakışlar. Yakışıklı, sporcu ve aynı zamanda kaslı olan genç adamın sevgisi tarafından bir rakip takıp defansı gibi derin markaja alınmıştı Scarlett. Kimber anlına çoktan ölüm tehlikesi işaretiyle damgalamıştı.

Ayakkabılarının bağcıklarından tutup merdivenleri yavaşça çıktı. Sağında erkek arkadaşına ağzı ile muamele çeken sarışın kızı ve solunda genç adamın kalın kot pantolonunun düğmelerini zorlatacak şekilde kucak dansı yapıp dilini yüzünü yalayan kızı gördüğünde midesinin bulandığını hissetti.

"bunlara alışmasının Skay" dedi kendi kendine. Skay ağabeyinin kendince ismini kısaltarak bulduğu bir lakapdı. Babası ve küçük kız kardeşi dahil herkes ona zamanla Skay demeye alışmışken annesi ısrarla ona Scarlett demeye devam etmiş ve ona Skay diye seslenen herkese her seferinde "genç bir kadına takma bir isim takılması doğru değil. Onun çok güzel bir ismi var ve ismini ben koydum" diyerek kızardı.

Arka sıralarda sevişen kimsenin olmadığını gördüğünde kendini önünde duran boş koltuğa bırakıverdi. Çantasını çıkarmak bir fikirmiş gibi gelmemiş olsa da kimsenin ayakkabılarını çalacağını düşünmüyordu. Ayakkabılarını yanındaki boş koltuğun üzerine bırakıp ağrıyan ayak topuklarını sırayla masaj yaptı. Annesi eğer bu gece onun oturduğu yerden salona bakıyor olsa ertesi sabah on gün sürecek bir günah çıkarma seansına katılırdı kilisede. Günlüğünü okuduğu ve Jo ile öpüştüklerini öğrendiğinde kolundan tutup Scarlett' i zorla kiliseye götürmüş ve günah çıkarması için zorla pederin karşısına çıkarmıştı. Gözleri salonda şöyle bir dolandı. Dallas ortalıklarda yoktu. Oda arkadaşı Tamara bir köşede akşam üzeri odalarındayken gördüğü sevgisi ile birlikteydi. İkizi ise ortalıklarda yoktu. Az önce yanlarından geçtiği ve beş sıra önünde oturan çifti izlemeye başladı arkasına yaslanıp. Adamın nefes alışverişi giderek sıklaşmıştı.

"pantolonuma boşalmak istemiyorum bebeğim" dediğini duyduğunda kızın ne diyeceğini merak ederek daha da kulak kabarttı konuşmalarına. Genç kız ona cevap vermek yerine durup biraz kalmış ve genç adamın pantolonun fermuarını indirmişti. "sen bir numarasın Bill" demişti adam. Ardınan kız sağına soluna bakıp mini kot eteğini yukarı çekmiş ve içinde tangasını kenara çekip adam "prezervatifin var mı?" diye sormuştu. En yakın arkadaşının evinde pembe pijaman ile oturup iki kız porno izlemekten çok daha farklıydı Scarlett için. Genç adam gömleğinin cebindeki paketi partiye gelmeden önce hazırlamıştı. Lisede sağlık bilgisi hocaları Bayan Bridget annesinin en yakın arkadaşıydı ve kasabanın kadınlar heyetininde başkanıydı. Korunmak ve erken gebeliği önlemek adına derste anlattıkları aklına geldiğinde gülme isteğini bir an bastıramadı ve ardından elini dudaklarına götürüp kimse duydu mu diye baktı. "kızlar size söylüyorum. Erkek arkadaş sandığınız fazla hormonlu delikanlıların sizinle okul bittikten sonra evleneceğini sanıyorsanız yanıyorsunuz. Dertleri hazla enerjilerini atmak için birini bulmaktır ve sizi sadece kullanıyorlar. Sakın ve sakın bunu aranızdaki bakirelere söylüyorum. Arkadaşlarınız gibi bu saçma şehvete kapılmayın ve kapılıp günah işleyen kızlar bir an önde günah çıkarıp ardından bir eczaneden ertesi dün hapı alın. Çünkü prezervatif denilen o iğrenç şeyin sizi dokuz ay sonra tek başınıza kucağınızda bir bebekle kalmaktan koruyacağınız sanıyorsanız yanıyorsunuz" der ve ardından sınıfta sıraların arasından dolaşmaya başlardı. Scarlett kadınlar kulübünün gizli bir doğum kontrol çetesi olduğuna inanıyordu içten içe. Susmak bilmeyen çeneleri ile anneler kasabadaki eczanede satılan susturuculardan daha çok işe yardıkları rivayetten çok gerçeğin ta kendisiydi.

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin