DÜN
Jordan' ın hapise atılması onu mutlu hissettimemişti. Zaferin mutluluğu da yoktu. Hatta zafer olarak görmüyordu bile. Olması gerekenler geçte olsa gerçekleşmiş gibiydi. Claude Silva' nın lüks göl evinde suyun kenarında oturmuş gün batımını izliyordu. Mahkemenin sonunda Jordan tutuklanmış giderken bakmamayı tercih etmişti. Mahkeme salonu boşalırken Brandon' a biraz daha kalmak istediğini söyleyip sessizliğin ve adaletin tadını çıkarmak istemişti.
" Senin ve benim gittiğimizi düşündükleri için gazeteciler gittiler." Dedi Dallas.
" Ne kadar oldu? " Diye sordu Scarlett.
" Son mahkeme seninkiydi. Ortalıkta kimse kalmadı. Neredeyse bir saattir pencereden dışarıyı izliyorsun." Dedi genç adam. Yanındaki sandalyeye oturduğunda Scarlett sandalyesini adama doğru çevirdi.
" Yıkılmış görünüyorsun." Dedi Scarlett. Adamın çenesini tutup hafifçe kaldırdı ve " Son ana kadar Jordan' nın suçsuz olabileceğini düşünüyordun. İçinden bir parça yapmamış olmasını diliyordu. Biliyorum." Dedi. Dallas başını tavana dikti ve göz yaşını sildi.
" Utanmana gerek yok canım. O senin uzun zamandır hayatındaki en yakınındaki insanlardan biriydi. Kötülüğünü alelen görmek seni yıkmış olmalı." Dedi Scarlett.
" Onu öldürmek istiyorum." Dedi Dallas.
" Bence buna gerek yok. Şartlı tahliye olmasızın uzun yıllarını hapiste geçirecek." Dedi Scarlett ve adamın ellerini tuttu. " Şimdi daha önemli bir konuşma yapmamız gerekiyor." Dedi Scarlett. Bir eli hala adamın elini tutarken diğer eli masanın üzerinde kalan tek dosyaya gitti.
" Yapmamız gerek." Diyerek adama doğru uzattı.
" Bu nedir?" Dedi Dallas. Dosyanın kapağını yavaşça açtı.
" Herşeyi geride bırakmak için buna ihtiyacım var Dallas. Artık geçmişe dair herşeyi bırakmak zorundayız." Dedi genç kadın. Kalemi uzattı. " Aşk her zaman tamamlayıcı olmuyor. Kırılanları yapıştıramıyor. İyileşmem lazım. Yüklerimden kurtulmam lazım." Dedi. Adamın omuzları sarsılmaya başladığında eli omzuna gitti ve kendine çekip sarıldı. " Zor olacak ama ikimizde iyileşeceğiz." Dedi. Eli adamın sırtında sakinleşmesi için hafifçe dolanırken çenesini omzuna dayanmıştı.
" Seni sonsuza kadar kaybedeceğim." Dedi Dallas.
" Bu imkansız. Tammy ve Birdy' i senden az sevmiyorum. Annen ve baban benim annem babam gibi. Birgün yakında ya da uzakta birbirimize baktığımızda gerçekten gülümseyecebileceğiz." Dedi Scarlett. Dallas başını salladı ve kadının kollarının arasından yavaşça sıyrıldı. Scarlett gözyaşlarını silerken kadının avucunun içine dudaklarını bastırdı. Ardından elini bırakmadan masanın üzerinde unutulmuş kalemi alıp adının altında imza attı. Dosyayı kapadı ve " Brandon ile mi devam edeceksin?" Diye sorduğunda Scarlett güldü.
" Şuan kimseyi istemiyorum." Dedi Scarlett.
" Seni son kez mi görüyorum?" Diye sordu Dallas.
" Bir süre için evet. Avukatlarımız boşanma işini protokolden sonra hızla hallederler. Bir süre burada olmayacağım. Annene ve babana teşekkür ettikten sonra yurtdışında çıkmayı planlıyorum." Dedi. Dallas yutkundu ve ardından kızın gözlerine bakıp " Seni öpebilirim değil mi?" diye sorduğunda Scarlett başını salladı. Adamın dudaklarını dudaklarına dokundu. Ellini Dallas' ın boynuna koydu ve saçlarını okşadı. Dudakları yavaşça dans etti. Dallas dudakları ayrılmadan kadını yavaşça ayağa kaldırdı. " Benimle dans et. Dışarda uyuduğumuz o gece yaptımız gibi. Son kez benim sevgilim olarak kollarımda olmana ihtiyacım var." Dediğinde başını hafifçe salladı genç kadın. Bedenleri birbirine dolandı ve hafifçe sallanırken gözyaşları birbirine karıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomanceDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...