Evlilik Yemini bölüm 1

8.5K 281 9
                                    

(+18 GÖRSEL UYARISI )

Evlilik yemini kutsallığı votka ile vaftiz edilmişti. Vegas günahkarların şehriydi. Genç adam yıllar sonra ilk kez ailesinin evine gidiyordu. Bütün okul anılarını bir kaç koliye sığdırıp babasının garajına bırakmıştı. Araba sıra sıra dizilmiş bir birine benzer bir çok evi geçti ve sokağın sonundaki büyük evin garaj yoluna girip kontağı kapadı. Arabanın anahtarını avucuna alıp sıkıca avucuna bastırdı ve evin kapısına doğru gitti. Kapının zilini çalarken yüzünü buruşturdu. Neredeyse on yıldır sahibi oldukları evin zili her çaldığında sinirini bozuyordu. Kapıyı açan babasına "zili değiştireceğini söylemiştin" diyerek içeri girdi. Mark kapıyı kapattıktan sonra oğlunun arkasından yürüyüp evin büyük salonuna doğru yürüdü.

"kendi evinin zilini değiştirebilirsin oğlum burası benim evim" dediğinde Dallas gözlerini devirip babasına döndü "annem nerede? Ona sormam gereken önemli bir şey var" dedi genç adam.

"annen arka bahçede, seradan gelen menekşelerini dikmekle uğraşıyor. Yolu unutmadın değil mi? Başına o kadar çok darbe alıyorsun ki? Hala konuşabiliyor olman bir mucize" dedi Mark.

"mucizenin adı sensiz baba. Büyük annem kalın kafamı senden aldığını söylerdi" dedi babasının cevap vermesine izin vermeden arka bahçeye geçmek için babasının yanından geçti. Babasının duymasını umarak "huysuz bir ihtiyara dönüşüyorsun" dedi. Babası cevap olarak oğluna gülmüş salondaki kitaplığının önünde duran tekli deri koltuğuna oturup Dallas kapıyı çalmadan önce okuduğu kitabına geri döndü. Dallas gözlüğünü çıkarıp tişörtünün yakasına iliştirdi. Büyük bir güneş şapkası ve bahçıvan tulumuyla büyük bahçenin bir köşesine elindeki küçük küreğiyle toprakta delikler açıyordu.

"Bayan Jones" diye ona seslendiğinde kadın başını yavaşça çevirip çivit mavisi göz bebeklerini onunla buluşturdu. Elindeki menekşeyi açtığı çukurlardan birinin içine bırakıp diğer elinde tuttuğu kazmayı toprağa sapladı ve ayağa kalktı. Yavaş adamlarla oğluna doğru yürürken elindeki iş eldivenleri çıkarıp yere attı.

"Dallas" diyerek zarifçe kollarını açtı ona sarılmak için. Genç adam annesinin ince bedenine sarılıp yanağından öptü.

"seni buraya getiren ne? Antrenmanlara başlayacağınız sanıyordum" dedi.

"otursak iyi olur anne" dediğinde kadın başını salladı ve şapkasını çıkarıp saçlarını düzeltti.

"sen genç otur hayatım. Bu sabah ön bahçedeki ağaçlardan limon toplayıp limonata hazırlamıştım. Bizim için birer bardak doldurayım" dedi. Dallas her yaz bahçeye kurulan büyük tentenin altına konan büyük masaya gitti. Sandalyelerden birini çekip oturdu ve cebindeki telefonu çıkarıp masanın üzerine bıraktı. Annesini büyük bir bardak limonatayı masanın üzerine bıraktı ve karşısındaki sandalyeye geçip oturdu ve kendi bardağını önüne bıraktı.

"onca yolu beni görmek için gelen oğlum, söyle bakalım ne için böyle kıvranıp duyuyorsun?" diye sordu. Her anne kadar o da çocukları iyi tanıyordu. Dallas neredeyse beş yıldır evli olduğunu nasıl söyleyeceğini düşünürken bir anda "evlendim" deyiverdi.

"ne yaptım oğlum?" diyerek yaslandığını sandalyeden doğruldu.

"evlendim. Yani evlenmişim" diyerek ellerini kaldırdı ve "inan benimde yeni haberim oldu" dedi.

"Dallas Jones Saçmalamayı kesip doğruca anlat" dedi. Limonatasından büyük bir yudum alıp midesine gönderdi. Serinliği hissedip gülümsedi.

"Üniversitede birlikte olduğum şu sevimli kızı hatırlıyorsun değil mi?" Annesinin sorusuna cevap vermesini beklemeden "Scarlett Harris. Onu severdin anne. Her neyse. Dün evime geldi ve bana evli olduğumuzu söyledi" dediğinde Dallas. Yeni beyazlatılmış dişlerini göstererek sırıttı annesine. Elli iki yaşındaki Beatrice Jones yirmi altı yaşındaki oğlunun çoğu kişiden iyi tanırdı. Yüzündeki gülümseme tehlikenin habercisi gibiydi ve Onu en son böyle gülerken gördüğünde zamanı çok iyi hatırlıyordu. Scarlett' ın okulu bıraktığı o gün. Genç kadının onlarca insanın arasında Dallas' a başını savuracak kadar sert bir tokat atıp ağız dolusu küfürler sıraladığını o gün. Beatrice Scarlett' ı tabi ki hatırlıyordu. Arkasına bakmadan sırtını dönüp oğlunun ardından kolundan tutup onu yerden kaldıran oydu. Dallas' ı yaptığı haksızlıktan dolayı ne kız kardeşleri ne de annesi affetmemişti.

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin