" Evet, şimdi konuşalım. Beni Dallas' ın değil Jordan' ın hapse girmesi mutlu ederdi. Sen sevgilim, bana en büyük kötülüğü yaşatan adama ve onun paragöz avukatına akıl verdin. Nedeni ise Dallas' ı beceriyor olmam ve seninde bu durumu kıskanıyor olman. " Ardından elini Dallas' ın boynuna attı ve adamın kendisine bakmasını sağladı. " Seni kıskanıyor. " Derken gözleri gözlerine kilitlenmişti. Hızla öptü adamı. Dudakları birbirine çarparken, göğsü göğsüne değecek kadar yakındı. Poposu basamaktan kalktı ve öpüştüğü adamın kucağına oturuverdi. Ön dişi adamın alt dudağına değdi ve çenesi yumuşak eti hafifçe sıkıştırdığında Dallas' ın dudakları aralandı. Şehvetli mırıltıları adamın ağzının içine kayboluyordu. Dilleri birbirine değerken ağızları birden bire ayrıldı. Bir kaç dakikalık şehvet ikisini de kan ter içinde bırakmıştı.
Brandon' ın karşısında " Korktuğun şey bu. " dedi. Her kelimenin arasında nefes alma ihtiyacı hissediyordu. Brandon' ın dağılmıştı. Adamın burnunun dibine kadar girerken " Ben ruh hastasının tekiyim bebeğim. İki adama aynı anda aşık olabilmek başka hangi şekilde mümkün olabilir ki? Adamın anlı anlına dayandı. " Bende en az senin kadar hasta olmalıyım. Seni her halinle sevebiliyorum. " Dedi. Brandon birkaç yudumun sarhoş edebilecek bir adam değildi. Dudaklarını kadının dudaklarına yasladı ve kolları beline dolandı.
Dakikalar öncesinden daha azı ya da çoğu değildi yaşadığı. Brandon romantikti, Dallas bir cüretkârdı.
Adamın elinden tutup Dallas' ın yanından geçti ve merdivenleri çıkmaya başladılar. " Gel..." deyişi Dallas' a idi.
Odanın ortasında Brandon' ı bırakırken Kapının girişinde tereddütle bekleyen Dallas' ın davet etti.
Scarlett " Bu gece olmak istediğim yer burası. " derken eli adamın karnının üzerindeydi, yavaşça kasıklarına kaydı. " Onu öptüğü görmek seni sertleştirdi. Üzerinde otururken bu kadar sert değildin canım. Kotunun üzerinden penisini okşarken Brandon' a doğru kalkan işaret parmağı adamı kendisine doğru çağırdı. " Ve sen sevgilim, kızgın görünüyordun ama beni her zamankinden çok daha fazla istekle arzuyla öpüyordun. " Adamın kravatından yakaladı ve kendine doğru çekti. Poposu Brandon' ın kasıklarına dayanmışken eli Dallas' ın üzerindeydi.
************
Scarlett' ın dudakları Dallas' ı çenesine oradan yanağına kulağına doğru kaydı. " İkizinizi aynı anda hissetmek güzel olurdu." Dedi fısıltıyla. Adamı itti ve poposu Brandon' ın kasıklarından uzaklaştı. Şarhoş değildi. İki ayağının üzerinde dik durabiliyordu. İki adamın şaşkın bakışlarına alaycı gözleri karşılık veriyordu.
" Çoğu erkek kadınların günahın daveti olduğuna inandırır kendini. Sizin elementiniz günah." Dedi ve İşaret parmağı Brandon' a döndü. "Sen asla tamamen sana ait olmayacağımı biliyorsun. Cezbedici bulduğun benim için sürekli şavaş halinde olmak. " Başı yavaşça öne doğru eğildi ve salladı. " Dallas Jones' un istediği ne peki? İstediği demek senin için yanlış olur." Gözleri adamın gözlerine sabitlendi. Yüzündeki kızgın ifade bedeninden dalga dalga yayılır iken Brandon ve Dallas' ın tüylerini diken diken etti. " Kaybetmeyi sevmeyen hokeyci çocuk. Biraz vicdan azabı, belki kısakanlık... Aşkmış. Tek aşık aptal benim. Gerçekten seven tek kişi benim. İkinizide görmeye tamamül edeyeceğim kadar sabrımı sınadınız." diyeren tiradını sonlandırdı.
" Sarhoş değildin." dedi Dallas.
" İkinizin ne kadar benzer olduğunu kanıtladım. İstediğiniz şey on yıl sonra buruşmaya başlayacak ve bedenim. Aşkmış, sadakatmiş sizin derdiniz değil ki. Ben evine adım atmadan üç dakika önce kimi becerdiğini unutma." Dedi Scarlett.
" Jordan' a yardım etmedim. Kızgınlığın geçtiğinde beni anlacaksın." Dedi Brandon. Çaresiz gibiydi. Omuzları çökmüştü ve teninin rengi solgun görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomanceDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...