Mahkeme salonu olarak hazırlanmış film setlerinde bulunmuştu. Çok mu farklıydı? ' Hayır.' diye cevapladı iç sesi. Yanında avukatı ve avukatının ekibinden 3 kişi daha oturuyordu. Dava basına ve müdahiller dışındaki herkese kapalıydı. Binanın 3 giriş kapısı basın mesupları tarafından tutulmuştu. Scarlett, yargıncın kürsürüsüne baktı. Şuan boştu. İfade verdiği savcı Yargıcın sağ tarafından oturuyordu. Mahkeme için belirlenen jüri üyelerinin yeri hala boştu. Sandalyesinin davalı tarafın oturduğu masaya doğru çevirdi. Jordan ve Avukatı masadaydı. Kadın Scarlett bakışlarını hissetmiş gibi başını ona çevirdiğinde Scarlett, gülümsedi ve başınıyla selam verdi. Ardından arkasına döndü. izleyici kısmı boştu. İki tarafın tanık olarak göstereceği kimseler dava sırasında çağırılacaktı.
" Dosyanın üzerinde geçmek istemiyorsun sanırım." Dedi Bay Avukat. Scarlett sandalyeyi döndürdü ve adamla yüzyüze geldi. İşaret parmağı yaklaş dediğinde adam Scarlett' a doğru eğildi.
" Benden yana endişen olmasın Bay Poker. Rimelimi sürdüm. " Dedi ve gülümsedi.
***
"Savcı bey iddianamesini okudu. Jordan Parker' ı kürsüye davet ediyorum. Davalı tarafın avukatı başlayabilir." Dedi yargıç. Jordan ayağa kalktı ve ceketini düzletip kendinden emin adımlarıyla kürsüye yürüdü. Mübaşirin getirdiği incile el basarken diğer elini kalbinin üzerindeydi. " Ayağa kalktın." Komutuyla salondaki herkes yeriden kalktı. Scarlett' ın gözleri Jordan' ın üzerindeydi.
" Doğruyu söyleyeceğinize yemin eder misiniz Bay Parker?" Yargıcın sorusu Scarlett' ı güldürmüştü ve gözler ona döndüğünde " Özür dilerim." Diye mırıldandı. Jordan' ın yüzü gerilmişti.
" Doğruyu söyleceğime yemin ederim." Dedi. İncil uzaklaştı ve oturma müsadesi geldiğinde herkesin poposu yerini buldu. "Avukat bey buyurun." Dedi Yargıç. Scarlett geriye yaslandı.
" Davalıyı nereden tanıyorsunuz Bay Parker* Bayan Scarlett lee Harris Jones ile nasıl tanıştınız?" Diye sordu. Jordan rahat görünmek için fazla çabalıyordu.
" Üniversitede tanıştık. Kendisi benden 2 dönem sonra okula başlamıştı. Kız arkadaşımın yurt odasına tanışdığı sırada tanıştık." Dedi Jordan.
" Şuan boşanma aşamasında olduğunuz Tamara Jones Parker o zamanki kız arkadaşınızdı değil mi?" Dedi Bay Avukat.
" Evet. Tamara ben o zaman sevgiliydik." dedi Jordan gözleri sıkca avukatına kayıyordu.
" Bayan Jones ile yakın mıydınız?" Diye sordu Avukat.
" Kız arkadaşımla kısa sürede samimi oldular ve en yakın arkadaşım Dallas Jones ile sevgili oldu. Evet aynı arkadaş gurubunun içinde olan herkes kadar yakındık. Scarlett zamanla bizimle partilere gelmeye, hokey antremanlarına, hokey maçlarına gelmeye başladı. Kız arkadaşımın odasında onunla karşılaşırdık. Anlatmak istediğim çokça sebepten karşılaşmak zorunda kalırdık." dedi Jordan. Yüzünümü ekşitti o. İnanılmaz bir herifti Jordan.
" Bayan Jones' dan haz etmiyor muydunuz?" Diye sordu adam.
" O zamanlar iyi bir insan olduğunu düşünüyordum. Herkes öyle düşünürdü. Hayatıma böyle dahil olup sonunda bana karşı böyle suçlamalarda bulunacağını hiç düşünmemiştim. O zamanlar sadece yakın arkadaşının ilişkisi kıskanan küçük kasabalı bir kız olduğunu düşünüyordum." Dedi Jordan.
"Kıskanmak dediniz. Bu hisse nasıl kapıldınız?" Diye sordu adam.
" Bana karşı ilgisini i Tamara' yı odasına bulunduğum günlerden birinde anladım.Sevgilime sürpriz yapacaktım ve Scarlett' ın Dallas ile birlikte olduğunu odanın boş olduğunu zannediyordum. Scarlett odadaydı. Duştan yeni çıkmıştı ve üzerinde bir havlu vardı. Beni ayartmaya çalıştı. Tamara' ya olan sevgimi ve tutkumu istediğini söyledi. Dallas ona benim kadar iyi bir sevgili değilmiş." Dedi. Gözler Scarlett' a döndüğünde kadın pür dikkat adamı izliyordu. Jordan ise karşısına bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomansaDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...