Evlilik Yemini Bölüm 3

8.7K 328 8
                                    

(+18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI )

Beyninde ona itiraz etmek için çalışan mekanizmanın dişlileri takılmış ya da kayışı kopmuştu. Ayakları yerden kesilmişti. Yaptığı saçma gösterinden sonra yapması gereken şey odasında yatağın karşısına kokak dekorasyonla alakası olmayan çin vazosunu kafasını geçirmesi beklenen Scarlett Lee Harris hareketi olurdu. Uzun bir banyonun ardından hevesle yaptığı yeni manikürü sert kalın pazularına gömülürken bozulmuştu. Yatağa gitmeyi umarken bir ada yanağı soğuk duvarla buluşmuştu.İnce geceliği kalçasından yukarı doğru sıyrılırken adamın sert elini poposunda hissetti. "hatırladığımdan çok daha yumuşak" diyen adam bedeninin iki yanına salınan kollarını tutup duvara yaslanmıştı. Çarmığa gerilmiş İsa Mesih gibi hissediyordu kendini. Ne onun kadar ulvi bir görevdi onun ki nede temiz. Günahı doruklarında yaşayan bir zamanının içerisindeydi. Poposunu yoğuran, sıkan ve sertçe avuçlayan eller geri çekildikten sonra kalçalarına dayanan sertliği hissetti. Dudaklarının arasından kaçan iniltiye engel olamamıştı.

"aklımı başımdan alıyorsun" diye fısıldamıştı dudakları neredeyse kulaklarına değecek Kadar yakınken. Dilini kulağını hemen arkasından değdiğinde "lanet olsun" dedi. Hemen orada Dallas' ı içene almak için hazırdı ama bir anda kendisini onun kucağında buldu bir kaç saniye sonra yatağın üzerindeydi. Dallas bacaklarını aralayıp koca bedenini yerleştirip elleriyle yataktan destek alarak üzerine eğildi ve ayrılan dudaklarını tekrar birleştirdi. Alt dudaklarının ön dişlerinin arasında sıkıştırıp çenesini yavaşça kapayıp açtı. Dallas Jones bir kadını nasıl mutlu edeceğini edindiği bir çok tecrübe ederek öğrenmişti. Doğru yolda olduğunu Scarlett' ın yukarı doğru kıvrılan belini sert erkekliğine bastırdığında anlamıştı. Kot pantolonun üzerinden yavaşça sürtünmeye başladı. Dişlerinin arasından bıraktığı dudaklarının üzerinde dilini şöyle bir dolaştırdıktan sonra çenesine boynuna ve ardından aynı doğru üzerinde aralıksız öpücükler bırakarak kasıklarına doğru indi.

***

Dallas ergen erkek çocukları gibi sabırsızdı. Scarlett' in derinlerine gömülmek için deliriyordu. Geceliğiyle takım olan dantel çamaşırının ıslandığını gördü. Parmaklarını çamaşırına takıp çekti ve ayaklarından çıkarıp yere attı. Scarlett elleriyle kadınlığına götürüp dizlerini birbirine bastırdı. Utangaçlığı kendisini göstermişti. Genç adam elleriyle dizlerini tutup yavaşça hafifçe açtı. Yatağın üzerinde kayıp başını kasıklarına yaklaştırdı. Dudakları vajinasını dokunurken genç kadın irkilmişti. Dudaklarıyla cenneti yaşatıyordu genç kadına.

"ahhh yüce tanrım" diye bağıran Scarlett' ın elleri Dallas' ın saçlarına gitmiş ve başını daha da fazlası istediğini anlatmak istercesine bastırdı. Klitorisine değen her dil darbesinde daha da kasıldı bedeni. Elleri saçlarından yatağın üzerinde çarşafa kaydı ve avuçlarının arasına alıp sıktı.

"daha fazlasını istiyorsan eğer bana istiyorum demelisin" dedi.

"istiyorum lanet olası. Sakın durma" dedi genç kadın. Başı yatağın üzerindeki iki yastığın arasına düşmüştü. Dallas devam etti ve en derin kuytularını keşfetti. Bedeninde toplanan bütün güç bir anda patladı. Orgazmın zirvesine ulaştığında bütün bedeni sıcak döküm tavaya atılmış bir tereyağı gibi erimişti Dallas' ın bedeninin altında. Kasları bağımsızlığını ilan edip beyninden gelen bütün iletileri geri çevirip ulaşılamıyor diyerek geri bildirip atıyordu. Yerinden kalkıp soyunmaya başladı. Üzerindeki gömleğin bütün düğmelerini açmaya sabrı yetmemişti. Pantolonunu indirip an baksırından firar etti penisi. İndirip özgürlüğüne kavuşturdu. O kadar sertti ki vajinasına değdirirken tuttuğunda canı acımıştı. Yavaşça içine doğru kayarken "ahh" çekmişti.

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin