Casus Kim?

7.5K 286 43
                                    

(+18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI )

"sana inanamıyorum salak" diyerek omzundaki havluyu aldı ve küçük bir top haline getirip Dallas' a fırlattı yaşlı adam. Haber Scarlett' ın istediği gibi manşette yer alır ve sadece Amerika' ın değil dünyanın gündemine oturur. 'Ünlü oyuncu ve model evlenmiş' atılan başlıklar arasında en masum olanı buydu. "bir kez olsun sözümü dinleyeceğine ve olay çıkmayacağına inanmıştım ama sen dana bir hafta olmadan dünya gündemine oturdun" dedi Koç Ortiz. Adamın adamın Meksikalı aksanına her zaman hayranlık duymuştu. Ortiz ofisinin içinde sağa sola yürümeyi bırakıp menejeriyle birlikte masasının karşısında oturan adama baktı. 

"seni kurula karşı korumam için bana bu yıl çıkacağın bütün maçları kazandırman gerek sik kafalı" dedi. Eran Long kravatını düğümünü gevşetip Dallas' ın gözlerine baktı. Ortiz onlara sırtını dönüp kendisine şekersiz voktalı bir filtre kahve hazırlarken Eran "adam ilk kez haklı Dallas. Bu işten paçamızı sıyırmak çok zor olacak" dedi ve sandalyesinde arkasında yaslanıp bacak bacak üstüne attı. 

"koç haberin kaynağını bulunup bir tekzip yazdıracağım. Dallas evli falan değil. Bunların hepsi o Hollywood' lu güzel fahişenin yeni filmini sattırmak için çevirdiği bir dolap. Kulüpte de Dallas' da bu durumdan etkilenmeyecek" dedi Eran. 

"O Hollywood' lu fahişe gerçekten benim karım Eran" dediğinde çok elinde ağzına aldığı kahveyi tazikli bir itfaiye hortumu edasıyla Dallas' ın üzerine püskürttü. Dallas' ın üzerine doğru atılan 120 kiloluk devin önüne atılıp beline sarılırken "siktir git buradan Dallas" diye bağırdı Eran. Dallas oturduğu yerden yavaşça ayağa kalkıp "karım hakkında bir daha kötü konuştuğunu duyarsam senin çeneni dağıtırım dostum" dedi. 

***

Gelen mimar ile birlikte evde yapılacak değişikleri konuştu Scarlett ve adamlar başlayacak inşaat çalışması için salondaki mobilyaları boşaltmaya başladılar. "mobilyaların hepsini ihtiyaç sahiplerine gideceğinden emin olun" dedi mimara. 

"elbette" diye gülümsedi ve "ön duvarı yıkma işini bu gün başlayacağız" dedi Scarlett başını salladı ve "ben mutfakta olacağım" dedi. Kek yapan Mary' in yanına gitti ve "bu gün duvarları yıkmaya başlayacaklar" diyerek gülümsedi. Kızın kekin hamuruna katmak için ayırdığı damla çikolata dolu kaseye elini daldırıp avuçladı. Çikolata tanelerini ağzına teker teker atarken Dallas' ın yıkılan duvarı gördüğünde yüzünde oluşacak ifadeyi hayal etmeye çalıştı. "sinirden kurduracak" diye homurdanırken çikolatayla kendini tatmin etmeye çalışıyordu.

"hastaneden yeni geldiniz Bayan Jones. Dinlenmeniz gerekiyordu" dedi Mary. 

"bla...bla...bla. Beni neredeyse öldürecek olan iki kişide biri bunu söyleyen değil mi?"dedi Mary ve yumurta akını çırpmayı bırakıp Scarett' a döndü. 

"sizi asla öldürmeye çalışmadım Bayan Jones. Size hayranım ben. Ölmenizi asla istemedim ve siz kötüleşince ben" derken gözleri dolmaya başladı ve sesi çatallaştı. 

"kan görmeye dayanamam" diyerek ağlamaya başladı. 

"hey, tamam sen katil değilsin" dedi. Avucundaki damla çikolatayı tezgahın üzerine bırakıp elini tişörtüne sildikten sonra kız sarıldı. "şittt. Geçti, kimse ölmedi. Bak ben domuz gibiyim" diyerek teselli etmeye çalıştı.  Mary burnunu çekti ve "iyi olduğunuza çok sevindim Bayan Jones" dedi ve kadının kollarının arasından çıktı. "size kek yapıyordum" dedi. Göz yaşlarını elinin tersiyle sildi. "bir dergi röportajınızda en sevdiğiniz tatlının çikolatalı browni olduğunu söylemişsiniz" dedi. Scarlett kıza gülümseye çalıştı. 

"bir değişik daha..." derken sesi ancak kendi kulaklarına ulaştı. "soğuk süt ile sıcak browniyi çok severim. Ben yukarıda yatak odasında olacağım" dedi ve mutfaktan çıktı. Dallas sabah erken saatte evden ayrılmıştı. Scarlett mimarın hızlı bir başlangıç yapıp yavaş ve güvenli çalışma yapmasını istemişti. "yavaş, oldukça yavaş" diyerek adama tekrar edip durmuştu. Değişik bir ev sahibi. Odaya girdiğinde onu duvara dizilmiş kıyafet dolu koliler ve yataktan başka bir şey kalmamıştı. 

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin