Ben, Sen ve O 1. Bölüm

3K 175 13
                                    

Uzun zamandır bölüm bekleyenler için kısa da olsa yazdıklarımı paylaşmak istedim. Oturup 3000- 5000 kelimelik bölümler yazmayalı çok oldu ve bu gözümü korkutuyor. Her neyse....

Herkese keyifli okumalar...

Dallas' ın polis merkezinden çıkarılması için yapılması gereken prosedürler gerçekleşirken, Scarlett orada olmak istemedi. Brandon ile birlikte adamın kaldığı otele dönerken sessizdi. Jordan' nın Dallas' tan şikayetçi olduğunu öğrendiğinde tepesinin tası iyiden iyiye atmıştı. Brandon' nın sessizliği de buna bağlıyordu. Hemen yanında oturan adam, içindeki patlamaya hazır bombanın şiddeti az çok tahmin ediyordu. İçeri girdiler ve asansöre bindiklerinde Brandon'  dan uzağa asansörün diğer ucuna yöneldi. 

" O sikik adama öyle bir çarpacağım ki..." dedi. Odadan içeri girer girmez. 

" Haksız değil. Burnu dağılmış ve elmacık kemiği çatlamış. " Dedi Brandon. Scarlett' ın gözleri yanıyordu. Gözlerini adama dikti. " Ne dedin? " Dedi. 

Brandon " Dallas' ı fazla umursuyorsun. " Dedi açıkça. Memnuniyetsizliği adeta yüzünden okunuyordu. 

" Kıskançlık... " Dedi Scarlett. " Bunları kıskançlık yaptığın için söylüyorsun. Jordan' ı başka türlü haklı göremezsin ve sana olan sevgimi, bağlılığımı yitireceğimden korkuyorsun. Bu da sana arkamdan iş çevirme hakkını veriyor. " Dedi. 

Brandon  hırsla " Asla arkandan iş çevirmem. " dedi. 

" Savcıyla ceza alması için konuştun. Öğrenemeyeceğimi düşünmek anlamsız. " Dedi Scarlett. 

Brandon hayal kırıklığına uğradı. " Bana güvenmiyorsun. " dedi.  " Onun ceza alması bizim umurumuzda olmaz ki. " dedi. Scarlett ' Benim umurumda. ' Demedi. Kalbi ve mantığı bu konuda kargaşa içindeyken diyemiyordu. Çantasını attığı yerden aldı ve  " Gidip Jordan' ı bulmam ve sorunu kökten çözmem gerek. Sen ne halt istiyorsan onu yap. Keyfin isterse bana da haber verirsin. " dedi ve çıktı. Telefonunu çıkardı ve hatırlı arkadaşlarından birini aradı. 

Telefonunun ekranında Scarlett' ın adını gördüğünde gülümsedi adam. Bu gün ikinci kez onun tarafından aranıyordu. " Tekrar selam bebeğim. " dedi. 

" Merhaba Chuck. Senden bir iyilik daha isteyeceğim. " dedi. 

" Lee, senin adamın işi tamam. Başka bir sorun yok değil mi? " diye sordu adam. Endişeliydi. Scarlett burnunu çekti ve " Brandon' ın arıza çıkardı ve bu benim canımı sıkıyor. Bana Jordan' ın yerini bulman gerek. O herifle biran önce konuşmalıyım. Şikayetini geri çekmezse dava açılır ve tanrı esirgesin, Dallas' ın daha fazla sorunu ile uğraşmak zorunda kalırım. " dedi. Chuck bir zamanlar deliler gibi sevdiği kadının isteğini ikiletmeden " Bana sadece on dakika ver. Onun şuan ki konumu hemen bulurum ve o iki hergele baktın canını çok sıkıyor bana gel. " dedi. Teklifini şakaya vursa da, Scarlett' ın geliyorum demesini içten içe istiyordu. 

" Seni daha uygun bir zamanda elbette görmek isterim. " Dedi Scarlett. Adamın iç çekişini duyduğunda gülümsedi. Chuck eski sevgili ama kaliteli bir dosttu. Çevresinde her daim olmasını istediği insanlardan biriydi. 

Adam " Sana adamın yerini mesaj atarım. " dedi ve telefonu kapadı. 

Telefonunu çantasını koyarken " Siz erkekler... Asla ümidinizi yitirmiyorsunuz. " diye mırıldandı.

***

Jordan' ın şuan bulunduğu yer bir hastane ya da bir otel odası değildi. Scarlett, şeytanın üç oklu mızrağını biledi ve restorandan içeri girdi. Karşılama görevlisini es geçerek içeri yürüdü ve bar kısımını geçti. Jordan' ın sırtı ona dönüktü ve karşısındaki adam heyecanla ona bir şeyler anlatıyordu. 

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin