Ayrılmak Bir Sanattır

6.5K 324 18
                                    

(+18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI )

Scarlett yavaşça merdivenlere doğru yürüdü. Kapının arkasından gelen kahkaha sesleri geliyordu. Korkuluğun başındaki topuzu kavradı eli. Eli beline yukarı doğru merdivenler çıkan Tamera' ı gördüğünde işaret parmağını dudaklarının üzerine götürüp susmasını işaret etti. Arkadaşı yanına ulaştığında elini tuttu ve Dallas' ın odasının kapısına doğru sürükledi. "kızlarımı gördüm mü Lee? İkisi aynı anda ortadan kaybolduğunda sonu hiç iyi bitmiyor" dediğinde Scarlett perçemini kulağının arkasına itti ve ardından kulağını kapıya dayadı. 

"içerideler" dedi. Tamera da onun gibi başını kulağını kapıya dayadı.  Dallas ın öksürükleri arasında kızların ona verdikleri direktifleri duyuyorlardı. "göğsünü aç Dallas Dayı" "biraz daha öksür" dedi Candy in sesini duydular. 

"kardeşimi öldürmek için en kısa ve en kolay yolunu seçmişsin" dedi Tamera. Scarlett gülmek için açılan dudaklarını üzerine götürdü elini. Dallas ın kahkahalarını duyup orada olduğunu istemiyordu. 

"bu kadar eziyet yeterli mi?" dedi Tamera. 

"hiç bir zaman yetmez ama kızların da hasta olmasını istemeyiz değil mi? Hadi sen içeri gir. Ben aşağıdayım" dedi. Kapının önünden ayrılıp merdivenleri indi ve salonda kendisi için hazırlanmış sandviçin ve portakal suyunun olduğu tepsinin başına oturdu. İştahla yemeğini yerken Tamera kızları peşine merdivenlerden inerken elindeki sandviçle onları izledi. Candy ve Brooklyn i karşına geçip "hanımlar size dayınızın hasta olduğunu söylemiştim. Benden izin almadan yukarı çıkmak yasaktı ve siz kuralımızı ihlal ettiniz. Cezalısınız, babanız birazdan gelecek, onunla birlikte eve gideceksiniz. Bu hafta oyun evine gitmek yok. Şimdi gidip oyuncaklarını topluyorsunuz" dedi. İki kız annelerine itiraz etmeden verilen cezaya boyun eğmişlerdi. Lakin sıra halinde yürürken ayaklarını yere vurarak çıktılar salondan. 

"baş belaları" diyerek söylenerek gelip yanına oturdu. 

"aileden kime benzediklerini anlamak güç. Hepinizin karışımı gibiler" dedi Scarlett. Son lokmasını çiğnerken tepsideki peçeteyi alıp dudakları sildi ve avucunun içinde buruşturup tepsinini içine doğru attı. 

"eğlenmek onlarında hakkı. Eminim Dallas' ta çok keyif almıştır" dedi Scarlett. 

"onun için endişeleniyorsun Scarlett. Hala seviyor musun?" dedi sordu Tamera. Scarlett arkadaşının gözlerinin içine baktı ve "sevmiyorum" dedi. Soğuk ve her yanından gerçeklik akan tek bir kelime. 

"ama ben seni çok seviyorum" diyen Dallas' ın sesini duyduğunda iki kadının gözleri aynı arkalarında duran adama döndü. Omuzlarına attığı battaniye, avucundaki peçete ve kırmızı burnuyla karşılarına geçti. Scarlett' ın diğer yanına oturdu ve "ve beni tekrar sevmen için elimden geleni yapacağım" dedi. Ardından burnunu çekti çekti ve gürültüyle hapşırdı. 

"sen önce iyileş ve  boşanma evraklarını imzala" dedi Scarlett. 

"eğer bu yüzden geldiysen gidebilirsin. Beni virüslerim ile yalnız bırakın " dedi Dallas. 

"beni de mi kovuyorsun?" dedi Tamera. 

"özellik seni. O salak kocan hangi akılla seni buraya getirdi. Seni o hamile bırakmış olmasına rağmen üzerine düşen görevleri yerine getirmeyi sürekli unutuyor.  Hamilesin ve iki tane canavarla uğraşıyorsun. Hastalanmak istemezsin" dedi genç adam. 

"Jordan ilgili bir koca ve baba" dedi Tamera. Ağabeyinin sözlerine alınmıştı genç kadın. Oturduğu yerden hışımla kalkıp antreye yürüdü. "kızlar çantanızı topladıktan sonra buraya gelip dayınız ve Scarlett ile vedalaşın, babanız birazdan burada olur" dedi. Mutfağa girip onları yalnız bıraktığında Scarlett birden dirseğini sertçe Dallas' ın karnına geçirdi. Hey diyerek oturduğu kanepede iki büklüm oldu.

Bayan Mükemmelin Aşk RehberiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin