(+18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI )
Telefonu kapadı Scarlett. Yönetmeni ve yapım şirketi artık evli olduğunu biliyordu. Brandon' un bir süre daha Boston' da kalacağını söylemek için araması gerekecekti. Neler söylemesi gerektiğini kafasında toplamak için zamana ihtiyacı vardı. Dallas' ın ilk oyunu kazanmış olsa da sanrım ikinci oyuna o başlayacaktı. Asistanı Dolly aradı.
"Dolly tatlım Newyork nasıl?" diye sordu karşı taraftaki kız telefonu açar açmaz.
"Scarlett neredeyse öldü diyecektik senin için" dedi kadın.
"kısa bir süre burada kalacağım ve bütün eşyalarıma ihtiyacım var. En iyi nakliyat firması ile anlaş ve bana dünyanın en iyi iç mimarını buluyorsun. Şöyle soyup soğana çeviren cinsinden biri olsun. Şöminenin üzerine geyik başı ve önüne bir ayı postu istediğimi söyle. Yatak odası de pembeler gibi düşün her yer olabildiğince swarovski taş olacak. Sana güveniyorum Dolly" dedi.
"dediklerinden pek bir şey anlamadım ama istediğin gibi birini bulabileceğimi sanıyorum. Seni yarım saat sonra ararım" dedi ve telefonu yüzüne kapadı. Haritadan aldığı ekran görüntüsünü Dolly' e gönderdikten sonra Mary Çağırdı.
"Bana evi gezdirir misin Mary? Yakında bir mimar gelip değişiklikler evin düzenini bana uyduracak. Eğer burada yaşayacaksam ve ben bu evin sahibesi isem sihrimi göstermem gerek" dedi. Mary yüzü bozarmaya başlayıp elleri önünde durduğunda Scarlett "neyin var senin?" diye sordu.
"Bayan Jones özür dilerim efendim. Emrinize karşı geldiğimi düşünmeyin lakin Bay Jones mimar fikrini duyduğunda deliye dönecektir. Bu ev beş yıldır böyle. Bir çöp dahi ekleyip çıkarmak yasak. Bayan Kimber' ın burada kaldığında kullandığı oda dışında her şey işe bağladığım gün ki gibi aynı duruyor. Evi kendi döşemiş" dedi. Scarlett' ın bir ok gibi çatılan kaşları derin bir nefes aldıktan sonra ay gibi yumuşadı. Kollarını göğsünün altında kavuşturup "umurumda değil Mary" dedi. Genç kadın başını kaldırıp Scarlett' a baktı. Yeni patronu anlattıklarına etkilenmemiş gibiydi.
"O zaman bu kattan başlayalım efendim" dedi. 'çayır çayır yakacaklar bizi' diye konuşan iç sesini bastırarak "salon burası efendim ve koridorun devamında üç büyük oda var. İlk kapı sinema, televizyon ve oyun odası, ikincisi spor odası. Eğer evde ise Bay Jones günün büyük bir bölümü orada geçirir" diyerek peşinde Scarlett ile birlikte koridor boyunca yürümeye başladılar. "koridorun sonundaki kapı misafir odasına açılıyor efendim. Yukarıda büyük oda ve Bay Jones' un büyük gardırop odası dışında başka oda yok" dedi.
"odasında bir dolap olduğu gördüm" dedi genç kadın.
"orada eşofmanları, pijamaları, tişörtleri, çamaşırları, çorapları var hanımefendi" dedi. Scarlett' ın aklındaki on tilkinin dokuzunun kuyrukları birbirine değmeden koşuşturmaya başladı.
"yukarı katı es geçelim Mary" dedi genç kadın. Mary mutfağa dönmek için yanından ayrılırken "yakında burası kol bacak tarlasına dönecek. Tanrım sen beni koru" diye söylenişini duydu. Mary görüş alanından çıktıktan sonra tuttuğu kahkahasını salıverdi. Evi değiştirmekten söz ettiği ilk an karşısında duran genç kadın duvar termometresinin içindeki civa yavaş yavaş kırmızı dönerek yükselirken izlemekten büyük keyif almıştı. Dallas' ın gözünü bu kadar çok korkutmuş olması ise ona gülünç gelmişti. Odaların kapılarını ardına kadar tek tek açıp "show başlasın" dedi.
***
Dallas uyurken evden çıktı ve bir gazete bayisine gidip raftaki bütün dekorasyon dergilerini kucaklayıp geri döndü. Salondaki büyük sehpanın üzerine 20' e yakın farklı dergiyi yayıp Mary' den bir büyük bardak sıcak kahve istedi. Büyük koltuğun üzerine otururken ayakkabılarını çıkardı ve bağdaş kurdu. Büyük kupayı sehpanın bulduğu boş bir yerine bırakan Mary' e "teşekkürler Mary. Bana post it ve renkli kalemler lazım. Bu evde dediklerimden bulunur mu?" diye sordu. Kız başını sallayıp konuşmadan yanından ayrılırken dergilerden birini alıp kucağına aldı ve ilk sayfayı sayfaları çevirmeye başladı. Mary' in getirdi kalemlerle gördüğü en gösterişli ve renkli şeyleri kocaman bir yuvarlak içine alıyor ve ardından sayfayı kaybetmemek için post it yapıştırıyordu. Kahvesinden son yudumu aldığında hava kararmıştı. Elindeki onuncu dergiyle içi bittiğinde başını kaldırıp saçlarını avucunun içinde toplayıp sol omzunun üzerine bıraktı ve ardından başını koltuğun arkasına yasladı. Boynuna değen sıcak ve ıslak dudakların sahibinin gölgesi üzerine vuruyordu. Scarlett gözlerini kapatıp Dallas' ın yanağı yanağına değerken yeni çıkmış olan sakallarının libidosunu uyarmıştı. Varlığının kaybolsa da bedenindeki hissiyatını hassasiyetini ateşlemişti bir kere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
Roman d'amourDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...