Kimber başındaki buz torbasıyla oturduğu yerden Scarlett' a, acemi bir okçu gibi gözleriyle hedefi bulamayan oklar fırlatıyordu. Dallas' a döndü ve "Neden hala polisi aramadın?" diye sordu.
" Polise mi? ' Kocasıyla birlikte olduğum kadının gözleri döndü ve beni bir anda yere serdi. Popomdaki silikonlar patlama riski var. Tutuklayın' mı diyeceksin? "dedi ve güldü. Ona kahkahası ile eşlik eden kişi Mark' tı. Dallas' ın " Baba lütfen!" diyerek uyarması adamı sadece durdurabilmiş değildi. Yerinden kalkarken gülüşünü bastırmaya çalışıyordu ve salondan çıktığı an antrede duvara yaslanıp engelleyemediği kahkahalarına salıverdi.
"Eğer ölseydin, polise gider mutlulukla teslim olur ve ölümüne neden olan kişinin ben olduğumu itiraf ederdim. " dedi Scarlett. Beatrice kocasına bakmak için izin isteyerek onları yalnız bıraktı.
Dallas ayağa kalktı ve telefonunu cebinden çıkarıp "Kimber seni evine bırakacak birini ayarlayacağım. Bir kaç dakika olaysız kalın lütfen." dedi. Parmağı Scarlett' ı işaret ediyordu. Genç kadın ise adamın sözlerini üzerine alınmamıştı. Başını gülümseyerek salladı.
Kollarını göğsünün altında bağlayıp, bacak bacak üstüne attı. "Cık... Cık... Cık... Dişi aslan Kimber, görüyorum ki şu söylediğin şöhrete ve çok paraya sahip olamamışsın. Yancı şöhret... Ne kadar acınası." dedi Scarlett. Kimber' ın öfkeyle parlayan yüzü Scarlett' ın keyiflendirdi.
Kimber burnunu havaya dikti ve "Bana üstünlük mü taslıyorsun? Sen yokken de varken de ben her zaman Dallas' ın ilk tercihi oldum. Sevimli, kasabalı kız arkana bakmadan kaçtığın o adam her zaman benimdi yine bana döneceğine seninle iddia girerim." Dedi. Kendinden oldukça görünüyordu. Scarlett oturduğu yerden kalktı ve birkaç adım karşısındaki kadını yanına oturdu. Kimber' ın şaşkın ve bir o kadar komik suratını görmezden gelerek elindeki buz dolu torbayı aldı. " Sana karşı samimi olmaya çalışacağım. Fantezi dünyanız beni ilgilendirmiyor Kimber. Sana olan nefretim ayrı, Dallas' a karşı hissettiğim nefret apayrı. Hala burada olmamın tek nedeni boşanma konusunda ayak diriyor olması. Harika sayılacak bir hayatım var. İstediğim çok daha iyi bir kariyere sahibim. Benden çok daha iyi bir adamla birlikteyim. Dallas Jones' un aşkından ölüp biten, o saf kız değilim. Sana zarar vermek istememiştim ama saf nefreti kontrol etmek inan bana çok zor." dedi. Buzu kadının moraran sol şakağına bastırdı yavaşça.
"Gidecek misin?" diye sordu Kimber. Çaresiz görünüyordu. Hayatındaki tek çıkış noktası olan adamı kaybetme fikri onu yıkmıştı.
"Dallas' ın gerçekleri anlamasını bekliyorum. Eğer dava yoluna girersem uzatacağını ve medyayı işin içine dahil edeceğini konusunda beni tehdit etti. Kötülük konusunda seninle yarışamaz belki ama hocası sensin. İnadının kırılmasını bekliyorum. Evcilik oyunundan sıkılmasını bekliyorum." Dedi Scarlett. Buz torbasını kızın eline bıraktı ve yanından kalktı.
Dallas geri döndüğünde sessizlik içindeki iki kadınla karşılaştı. Scarlett pencerenin önünde dışarıyı izliyordu. Kimber ise gözlerini yere dikmiş , öfkesi şiddetini kaybetmiş gibiydi.
"Eran buraya geliyor. Seni alıp evine bırakacak. " Dedi. Konuşmaya başladığında iki kadının gözleri ona döndü. Kimber başını salladı ve "Ben annenin arka bahçesine görmek istiyorum. Güle güle Kimber. " Dedi. Dallas' ın yanından geçti. Beatrice' in yanına mutfağa gitti. Kadınla birlikte bahçeye çıkarken Dallas sıkıntıyla iç geçirdi.
"Sana ilişkimizin bittiğini söylerken ciddiydim. Şaka yapmıyordum. " Dedi adam.
"Tek başına alabileceğin bir karar değil. " Dedi Kimber.
"Bizim bir ilişkimiz yok Kimber. Hiçbir zaman ilişkimiz olmadı. Birbirimize verilmiş sözlerimiz yok, yeminler yok, sevgi ve aşk yok. Ailemin evinde böyle bir olay çıkarmış olan canımı sıktı. Benim canımı sıkmak istemezsin. " Dedi Dallas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomanceDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...