Dallas Jones' un yerden kaldırmak en yakın arkadaşına düşmüştü. Scarlett gülerken düşmemek için yere dizlerinin üzerine çökmüştü. Ortiz' in kadından farkı yoktu. Orta sehpaya çöktü ve güldü. Jordan arkadaşını yerden kaldırırken kahkahayı patlatıverdi. Dallas dirseğini adamın elinden çekti ve dizlerini silkelerken yüksek sesle ve alaya alınmış olmanın verdiği sinirle "Scarlett hariç herkes, götünü açıp aynaya dönsün. Gülecek daha sağlam nedenleriniz olur." dedi. Scarlett kendini toplamak için bir kaç saniye daha bekledi. Derin enfesler alıyor ve arada yükselen gülme isteğini bastırmakta zorlanıyordu. Utanmış ve bozulmuştu. Sinirle "Yeter artık!" dedi.
Scarlett elini kaldırıp "Tamam. Sakin koca oğlan." dedi ve elini yanaklarına götürüp aşağıya doğru çekti. Elmacık kemikleri gülerken yukarı doğru çıkıyor ve gözleri kısılıyordu. Adamın ahmak olduğunu elbette biliyordu ama böylesi... Gülerek onu daha fazla rencide etmek, nedense içinden gelmedi. Oysa asıl eğlence bu değil miydi? İçindeki alaycı kızı bastırdı.Saçlarını geriye atıp derin bir nefes aldı. Olması gereken buydu. 'Ani duygu değişimleri senin işin hayatım. ' diyerek uyardı iç sesi. Saçlarını geriye savurdu, sırtını dikleştirdi ve öne attığı ayağına yüklendi. Kendinden emin ve etkileyici gülümsemesiyle koç Ortiz' e döndü . Kırmızıya boyadığı dudaklarının arasından, beyaz dişleri elmas gibi parlıyordu. "Orangutan gösterisini tamamladı sanırım. Siz bayım, bana sirkinizin geri kalanını gösterecektiniz." dedi. Kırklarının sonlarındaki, kır saçlı adam kadının karısında oldukça zorlanıyor gibiydi. Scarlett' ın gözü adamın bedeninde kısa bir tur attı. Ah evet aşağı sokakta işler karışmaya başlamıştı. Gülümsemesi büyürken adamın gözlerine baktı.
"Size eşlik etmekten onur duyarım." Dedi Ortiz. Önden ilerlemesi için kadını bekledi. Ortiz ve Scarlett odadan çıkarken Dallas hayretle, Jordan' a döndü ve "O siz diye mi hitap etti." diye sordu.
Arkadaşının hali bir hayli eğlenceli gelmişti. Üzerine gitmekten çekinmedi. "Ortiz' in kobrası uyanmıştı gördün mü? Adamı bir gülümsemesiyle neredeyse boşaltacak." Dedi Jordan. Dallas yumruk yaptığı elini arkadaşının karına hızla geçirdi. Jordan iki büklüm olmuş acıyla iner iken, Dallas "Bay ukala..." dedi ve odadan çıktı.
***
Genç kadın arkadaşından gelen sert darbe ile yere düşen Dallas' ı gördüğünde yüzünü buruşturdu. "Bu kadar çok darbeden sonra beynini kullanamıyor olması normal." dedi genç kadın. Ardından bir diğer arkadaşı Dallas' a takılıp düştüğünde yanında oturan Koç ayağa kalkıp sinirle "Siz daha buzun üzerinde ayakta duramıyorsunuz. Yardım edin şu salağa." diye bağırdı.
Dallas iki saatin sonunda yerden arkadaşın yardımıyla kalkarken sopasından destek alıyordu. Doğrulduktan sonra arkadaşına teşekkür etti ve buzun üzerinde Scarlett ve Ortiz' in oturduğu tarafa doğru kaydı. Sopayı adama doğru fırlattı ve dişlerinin arasından sinirle, "Sen, gel buzun üzerinde üç saat kal da görelim yaşlı bunak." diye bağırdı. Pistten çıktıktan sonra paten korumalığını taktı ve ardından kaskını çıkardı. "Bu adamı bir gün tükürüğümle boğacağım." dedi Jordan' a. Patenini çıkardı. Scarlett' ın gölgesi üzerine düştüğünde başını kaldırdı. Kadının ayağa kalkarken güldüğünü gördüğünde genç adamın kalbi dizinden daha çok acımıştı.
"Kötü kalpli kraliçe, bir yerlerimin kırıldığından emin olmaya mı geldin?" diye sordu. Scarlett adamın çocukça alınganlığına gözlerini devirdi.
"Dizini ve kafanı kötü çarptın şaşkın prens." Dedi genç adam. Dizliğini çıkarmak için adamın önünde dizlerinin üzerine çöktü. "Sen benim limitsiz gelecek kartımsın. " Dedi. Banka çekleri insanların kalbine acı vermez. Scarlett' ın kalbi sızlıyordu. Adamın Dizliğini çıkardı ve ayak bileğini kavrayıp yukarı doğru kaldırdı bacağını. "Böyle yaptığımda acıyor mu? Buraya doğru gelirken bacağın aksıyor gibiydi." Scarlett. Acı... Dallas' ın hissettiği şey acıdan çok daha öteydi. Aleti sertleşmişti ve darbeler için üretilmiş özel çamaşırı zorluyordu. Penisini koruması gereken sert kalkan canını yakıyordu. Scarlett' ın bileğini okşaması ve adamın lanetine dönüşen memeleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomanceDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...