(+18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI )
Ev telefonu ambulansı aramak için aldığı telsiz ev telefonunu telaşla yere düşürdü. Titreyen elleri kadının nefes alırken çıkardığı hırıltılı sesle korkusu daha da artıyordu. "ben daha önce hiç ölü görmedim" dedi.
"seni salak o ölmedi. Hadi 9-1-1. ARAAA" diye bağırdı. Mary başını sallayıp telefonun üzerindeki numaralara ve adından arama tuşuna bastı. Operatörün açmasını beklerken sol elinin baş parmağını kemiriyordu.
"İyi günler, Ben Jam size nasıl yardımcı olabilirim?" sordu. İlk yardım merkezinde bilgisayarın başında bekleyen genç kadın.
"Bir kadın var burada. Nefes alamıyor ve kendini kaybetmek üzere" dedi Mary. Telefonun diğer ucundaki genç kadın aramanın yapıldığı adresi bilgisayardan bulmaya çalışırken "Hanımefendi orada sizden başka kimse var mı?" diye sordu. Mary telefonda olduğunu unutup başını salladı. Kadın bir kaç saniyelik sessizliğin devam edip cevap alamayınca "beni duyuyor musunuz?" diye sordu.
"ah pardon. Evet var. Patronum yani Bay Jones, Bayan Jones' un yanında" dedi.
"hastanın bilinci yerinde mi?" diye sorarken bilgisayar ekranında beliren adresi en yakındaki istasyona bildirdi aynı anda.
"sanırım ama tuhaf sesler geliyor çıkartıyor. Ben çok korkuyorum" dedi Mary ve ağlamaya başladı. Stres anında sakinliği korumak üzerine aldığı eğitimin gereğince "telefonun hastanın yakındaki birine verin bayan" dedi Jam. "hı hı" dedikten sonra
"sizi istiyorlar Bay Jones" dedi. Dallas kadının kendisine uzattığı telefonu aldı. "lanet ambulans nerede kaldı. Karımın ölmesini mi bekliyorsunuz yoksa" diye bağırdı.
"yardım ekibi yola çıktı bayım. Bana hastanın durumu hakkında vereceğiniz her bilgiyi onlara aktaracağım" dedi.
"birden fenalaştı ve göğsünü tutuyordu ve nefes almakta zorluk çekiyor" dedi Dallas.
"ona seslendiğinizde size tepki veriyor mu?" diye sordu.
"gözleri bir kaç dakikadır kapalı" dedi Dallas. Scarlett' in dağılmış topuzundan firar eden saçları okşuyordu. Ambulans' ın sesi sokağın başında duyulduğunda genç adam "geliyorlar. Siren sesini duyuyorum" dedi.
"Telefonu kapatın ve onları karşılamak için kapıya çıkın Bayım" dedi Jam. Telefon kapandıktan sonra derin bir nefes alıp mikrofonlu kulaklığı çıkarıp bilgisayar masasının üzerine fırlattı ve sigara içmek için ofisten dışarı çıktı.
***
İri yarı iki adam ve neredeyse onların yarısı kadar bir kadın evin içine girer girmez hastanın nerede olduğunu sordu Mary' e. Genç kadın dehşete düştü. Adam elinde portatif bir sedye tutuyordu ve omzunda büyük bir çantayı asmıştı. "hasta" diye sinirle tekrar sorduğunda kendine gelebilmek için başını iki yana salladı "beni takip edin lütfen" dedi. Arkasından gelen sağlık ekibi salona geldiklerinde Scarlett' ın elini bırakıp dizlerinin üzerinde durduğu yerden kalktı. Ekibin en genç üyesiymiş imajını veren kadın aralardan sıyrılarak yanına geldi ev adamın omzuna astığı çantayı istedi.
"ne zamandır baygın?" diye sormadan önce ucundan ışık açan bir kalemle gözlerini kontrol etti.
"sanırım on ya da on beş dakika" dedi Dallas. Adamın çantasından çıkardığı ve ona uzattığı tansiyon aletini koluna bağlarken "bana olayın nasıl geliştiğini anlatın" dedi diğer görevli.
"telefonla konuşuyor ve birden yüzünün rengi attı. Ardından çenesinin titrediğini gördüm ve telefonu kapatırken titriyordu ve birden nefes alırken güçlük çekmeye başladı. Ben onun için çok endişeliyim. İyi olacak değil mi?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomansaDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...