Gerçek kötülük insanın içinde büyür. Scarlett konuşmalarının hemen ardından adamı kendisiyle baş başa bıraktı. Bebek hediyesi ve diğer her şeyin ardından kenara çekildi ve müzik eşliğinde içkisini yudumlamaya döndü. Başlattığı dürüstlük oyununda ilk hamleyi yapmış olmak geri çekileceği anlamına gelmiyor. Dallas' ı gerçeklerle yüz yüze bıraktıktan sonra tepkisiz kalışını izliyordu.
Neler yapacağını kestirmek çalışmıyordu. Kötüleri ancak en az kendileri kadar kötü olanlar cezalandırabilir. Tamara' ın yanına geldiğindi gördüğünde gülümsedi ve selamladı. Kucaklaşmanın hemen ardından " Bu bebeğin bedeni içten içe yediğini düşünmeye başladım." diyerek yakındı.
" Güzel bebeğini, diğerlerinden çok daha seveceksin. Sonuçta bu yeni sürüm ve artık anne olmakta daha ustalaştın. İki küçük prensesi aynı anda büyüttün. " Dedi.
" Sen her zaman beni olduğumdan çok daha iyi hissettirmeyi başarıyorsun Lee. Teşekkürler. " Dedi. Tamara ona sarıldığında, kadının omzunun üzerinden Dallas' a baktı. Dallas, Jordan' ın yanına gidiyordu. Tamara' dan aceleyle ayrıldı. Kocası ve ağabeyinin hararetle konuştuklarını hatta tartıştıklarını gördüğünde Scarlett' a döndü ve " Aralarındaki sorundan haberdar mısın? " diye sordu.
Scarlett " Sen burada kal. Ben gidip neler olduğunu öğreneyim. " Dedi ve kadını orada bırakıp yanlarına gitti. Hector ve Birdy' un arkasından geldiğinden habersiz evin arkasına doğru döndü. Dallas adamın kolundan tutmuş bağırıyordu.
" Sen Scarlett' a saldırdın ve ona zarar verdin. Bunun nasıl bir açıklaması var sikik herif. Benim aşık olduğum kadına tecavüz mü edecektin? " dedi. Jordan' ın sarhoş ağzı yayılırken " O fahişe ne zaman ortaya çıksa, her zaman aramız bozuluyor. İki küçük dokunuştan kendine pay çıkarmış, söylenip duruyor. "dedi. Dallas yüzünde tarifi mümkün olmayan bir tiksinti ifadesi belirdi. Sağ yumruğu saliseler sonra, hızla Jordan' ın yüzünde patladı. Jordan sırt üstü düştüğünde Hector kadınlarının arasından geçti ve Dallas' ı tuttu.
" O sarhoş dostum. Dediklerinden pişman olacağı kesin. " dedi. Sözleri Dallas' ı etkilememişti. Adamın tutuşundan kurtulup Jordan' ı karına sert bir tekme attı. Jordan' ın acı inleyişi ile yüzünü buruşturdu.
" Kendi bokuma bu kadar batmış olmasaydım senin gerçek yüzünü görürdüm. " dedi. Sonra gözleri izleyicilerini buldu. Tüm aile onları izliyordu.
***
Tamara buz dolu torbalardan birini ağabeyine diğerini Jordan' a uzattı. Ardından ikisinin iki ucuna oturduğu büyük koltuğun karşısına geçti.
" Anlatmaya hanginiz başlayacaksınız? " Diye sordu. Scarlett ve ailenin diğer üyeleri mutfaktaydı.
" Bazı şeyleri bende yeni öğrendim Tammy. " Dedi Dallas. Buzu elinin üzerine koydu ve yaslandı.
" Vegas tatilinde, barda ortadan kaybolduğumu söylediğin o zamanda ben Scarlett ile birlikte barın arkasındaydım. Çok içmiştim ve aklım pek yerinde değildi. Tuvalete gitmişti ve bende arkasından gittim. Çıktığında kolundan tutup bulduğum boş bir yere çektim. Benim hem kafam güzeldi hemde Kimber ile saçma bir konuşma yapmıştım. Dallas' ın onun için hokey' i bırakacağını söylemişti. Daha bir sürü saçmalık. Sadece konuşacaktım. Karanlıkta olan çoğu şeyi hayal meyal hatırlıyorum. Bana ne olduğunu hatırlamıyorum. Ona saldırdım ve kurtulmaya çalışırken beni ittirdi ve ben kendime geldiğimde onu ittirmişim. Düştü ve bende başının kanadığını fark ettiğimde o kafayla öldüğünü sandım ve kaçtım. Seni aldım ve otele döndük. "
" Anlatmadığın ne kaldı? " dedi Tamara.
Jordan yutkundu ve " Bir şey yok. " dedi.
" Kimber' la ne alakan var senin? Hiç sevmediğin bir kadını niye dinleyesin? Neden onun söylediklerine inanasın? Saf değilim ben. Dallas' ın okuldan ayrılması ya da başka bir takıma gitmesi senin sorunun olmaz. Umursamazsın. Scarlett' dan bir kadın olarak hoşlanmadığını da biliyorum. Şimdi gerçeği öt. Kimber' ı beceriyordun ve onun hormon alanına girmiştin. Şüphelenmiyor değildim ama gerçek olabileceğine inanmak istememiştim. Lanet götler. " Dedi genç kadın. Birdy mutfaktan " Vay anasını. " dedi. Tezgahın üzerinde duran bıçağa doğru yürürken " Kardeşimi ve Kimber' ı aynı anda idare ediyormuş piç herif. Onu doğrayacağım. " dedi. Babası gözlerini devirip bıçağı elinden aldı ve " Onu öldürmek gerekirse ben yaparım. Sen köşeye küçük hanım. " Birdy omuzlarını silkti ve Hector' un yanına geçti. Beatrice stresten tırnaklarını kemiren Scarlett' ın yanında, destek olmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
RomanceDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...