2015 Newyork
6 yıl boyunca, her sabah olduğu gibi uyandığı bu sabahta beşte uyanmıştı. Güneş henüz doğmamıştı. Central Park'a manzaralı evinin mutfağında yemek masasının oturup akıp giden kalabalığın seyrine daldı. Sebzelerden hazırladığı karışımı makineden bardağa döktü. Büyük bardağın dibini görürken omzuna konan elin varlığıyla geçmişinin gölgesinden sıyrıldı.
"Sabahları seninle uyanmak istiyorum. " diyen adam kollarını boynuna dolayıp kadını göğsüne bastırdı.
"Bende seninle... " dedi genç kadın. Adamın kollarından kurtulup ayağa kalktı. Geceliğinin transparan göğüs kısmı genç adamın dikkatini dağıtmaya yetti.
"Şu yeni filmin, beni kötü etkiyecek. İhmal edileceğim. " diyen adamın çocuksu tavrı karşısında gözleri devirip ellerini nişanlısının çıplak omuzlarına götürdü. Parmakları yavaş ve baştan çıkarıcıydı.
"Önüme gelen fırsatları geri çeviremem Brandon. Neredeyse 2 yıldır bu filmi bekliyorum. Benim için, en doğru zaman. Hissediyorum." genç adam çoktan zincirleri, kadının şeytani çekiciliğine takılmıştı.
"Biliyorum." diyen adam kadının boynunda gezinen dudaklarına karşı derin bir ah çekip başını geri attı.
"Ben spor için alt kata inerken, sen yatağımıza dön bebeğim. Kırk beş dakika sonrs duşumu almış ve terimden arınmış olarak yanında olacağım. Birlikte güzel bir kahvaltı yapıp nikah işlemleri için evlendirme dairesine gideriz. Bir an önce senin karın olmalıyım bebeğim. " Derken adamın dün akşam parmağına taktığı üzerinde fındık büyüklüğünde bir elmas bulunan elmas nişan yüzüğünü dudaklarına götürdü. Üzerini değiştirip kalp atışını hızlandırmak için ilk olarak koşu bandının üzerine çıktı ve 45 dakika sürecek spor macerası başladı.
***
Scarlett "çok heyecanlıyım" dedi. Elleri titriyordu. Brendan beklemeden arabanın yukarı doğru açılan kapısında çıkıp son imzaları atmak için geldikleri büyük belediye binasının önünde beklemeye başladı. Elini sarıp sarmayan uzun ve kalın parmakların sahibi sevgilisine gülümseyerek bakıp kendisini yönlendirmesine izin verdi.İşlemleri ile ilgilenen bayan görevlinin Brendan'a hayranlıkla bakışları yok sayarak sorunsuz bir şekilde bulundu kasvetli yerden kurtulmak istiyordu.
"Bayan Harris" diye odayı inleten kadının kulak tırmalayıcı tiz sesiyle başını telefonundan kaldırıp kadına döndü.
"evet" dedi.
"sizden kaynaklı bir problemden ötürü işlemleriniz tamamlayamıyoruz" dedi.
"nasıl bir sorun?" diyen Brendan kadının kendisine uzattığı elini tuttu.
"bayan Harris zaten evli" dediğinde ikisinde dönüp birbirlerine baktı. Scarlett uzun bir sessizliğin ardından ağız dolusu bir kahkaha patlattı.
"bu güzel bir şakaydı. Hadi bitirin artık şu işkenceyi de bir an önce gidelim buradan. Benim klostrofobim var tanrı aşkına buranın tavanı çok mu alçak" derken gülmeyi bırakmış sıklaşan nefesine buruşan yüzü ve terleyen elleri eklenmişti.
"nişanlım haklı bayan" derken Brendan kadının masasının üzerinde duran isim levhasına baktı. "Bayan Ducan" diyerek kurtarmaya çalıştı "bir yanlışlık olmalı" diyerek devam etti.
"Bay Archer. Nişanlınız 6 yıldır Dallas Jonesla evli" dediğinde Scarlett' in dudaklarından "aman tanrım" diye iki kelime döküldü.
"bebeğim iyi misim? Tanrım, hadi konuş. Beni korkutuyorsun" derken iki elini de tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mükemmelin Aşk Rehberi
Roman d'amourDİKKATTTTTT!!!!!!!! + 18, KÜFÜR, CİNSEL İÇERİK UYARISI ROMANTİK VE KOMEDİ TÜRÜNDE HİKAYE. Yaptığı işte en iyi olan Scarlett' ın hayatı onun için mükemmel gidiyordu. Yoktan var ettiği adı ve şöhreti vardı. Hollywood ve dünyanın yükselen yıldızıy...