1

1.4K 49 1
                                    

Ma plimb linistit pe holurile liceului,uitandu-ma in jurul meu.O multime de perechi impreuna.In lumea mea,exista 3 feluri de specii,iar acestea sunt:Alpha,Beta si Omega.Alpha cei care sunt cei mai presus,inteligenti si mai dominanti,ajugand in locurile cele mai sus.Beta,care sunt cei mai multi si cea mai populata specie din lume,ei nu simt feromonii,nici daca un beta e in calduri,doar cu o exceptie:Simt supunerea,arunci cand un alpha emite un fel de feromoni,pentru ca beta sa se supuna.Iar nu si cel din urma...Omega!

Omega sunt mereu recuniscut ca cea mai joasă clasa,recunoscuti ca o referință la s*x atunci cand intra in calduri,sunt mai recuniscuti si ca reproducatori,indiferent ca e femela sau mascul acesta poate ramane insarcinat.Dar inainte cu cativa ani cand sa declansat in dezastru in lume,omega a devenit rar,iar atunci in ziua de azi cand un alpha gaseste unul,va face cu orice pret sa il aiba.Odata ce un omega e marcat,nu mai poate sa simta feromonii nimanui asta inafara de perechea sa.

Intru in libaria scolii,facandu-ma comod in spatele rafturilor cu carti,cand mirosul imbietor de miere imi intra sub nari.E ea!Fata pe care o plac!Parul ei albastrui negrui lung ii ajunge pana la talie,ochii albastru turcoaz ii definesc stralucirea de sub genele sale lungi.Numele ei este Skay si e o beta....din pacate ea nu va vrea sa imi fie pereche,nu ca...nu putem,doar ca un alpha ii este predestinat unui omega,iar omega unui alpha.Indiferent cat am incerca sa omitem asta nu vom putea,nuci daca ne impotrivim,odata ce la un timp aproape de alpahul tau sau omega esti,se declanseaza legatura.Oh!Numele meu este Emba Lupez,am 17 ani,parul rozaliu si ochii imi sunt aurii,iar eu sunt un omega.Unul prost care se indragosteste de un beta...

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum