22

612 41 2
                                    

-Cum?!spune papa si Jeon deodata.

-Ih!incep sa plang mai tare.

Ma dau jos din pat mergand spre scaun,luandu-mi haina.Sunt tras inapoi de papa,care ma pune in pat.

-Trebuie sa te calmezi,uite o sa il sun pe Shon sa steie cu tine.Bine?Iar eu si Jeon vom merge sa vedem de Axel!

-O-oke...Sa ma sunati!

-Desigur.

Acestia parasesc incinta casei,asteptand cu sufletul la gura atat ca Shon sa ajunga,cat si ca Axel sa fie bine.Tresar cand aud soneria,dandu-ma jos din pat mergand usor si incet spre usa.Telefonul imi bazaie vazand apelantul cu numele lui Shon,tremurand raspund dar nu spun nimik.

-Emba?Alo?Sunt in fata usii.

Ma uit incet pe vizir vazandu-i silueta,ii deschid usa,surprins ca acesta ma imbratiseaza.Simt cum lacrimile se întorc,dand drumul unui nou val de planset,astfel lasandu-i urme pe tricou.

-Shhh....Totul va fi bine.Tatal tau ma sunat si mi-a explicat ce sa intamplat.

-Ai avut dreptate!

-Se pare ca e o persoana pusa bine pe răzbunare.Esti sigur ca nu are tatal tau vreun dusman?

-Normal ca nu are!

-Stai...Poate fi unul al papa-ului tau?!Gen,ceva de camd parinti tai erau tineri si cineva nu a putut accepta ceva sau ca sunt impreuna?

-Crezi ca ar putea fi una dintre aceste variante?

-Cel mai posibil.Tata mi-a spus ca,atunci cand era tineri era mereu o persoana care ii lua totul,chiar si persoana pe care o iubea.

-Woow...

Telefonul imi suna,raspund cu sufletul la gura.

-Emba,totul e in regula.Il ducem pe Axel la spital.

-S-spital?!spun speriat.

-A fost lovit la cap,persoana cel mai probabil vazand ca e persoana gresita,a plecat lasandu-l incostient.Dar casa e un dezastru,totul a fost distrus,de parca aceea persoana cauta ceva cu disperare,enervat ca nu gasea a distrus locul.

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum