13

676 46 5
                                    

-Adică nu poti spune!?striga acesta.

-Pentru ca nu pot!De unde sa stiu eu ca pot sa am incredere in tine,ca nu vei sufla nicio vorba?!

-No so fac!Ai cuvantul meu!

-Pai...tata e in închisoare...

-Cum?!De ce?

-A fost facuta o inscenare.Tata nu ar vinde niciodata droguri!Mai ales ca stie ca ma are pe mine,nu ar risca asa ceva.

-Mama ta?

-Nu am....Mama e tata...el...El e un omega.Nu stiu cine e persoana care a fost imperecheat....E evident ca e un mascul....

-Tu si tatal tau semanati extrem de mult.spune uitandu-se la fotografia de pe mobila de langa patul meu.

-Mmm....

-Nu inteleg cum cineva iar inscena ceva...

-Nici eu!

-Ce spui sa te ajut!Te ajut sa aflii cine e in spate,dar cu o conditie!

-Care este aceasta?!

-Ma vei lasa sa te tin in brate de cate ori vreau,timp de o luna ma lasi sa te fac sa te indragostesti de mine.

-Si daca nu ma voi indragosti?

-Te voi lasa in pace!

-Serios?

-Serios!Nu glumesc!

-Sa facut!

La statia de politie

-CE AI FACUT?!striga tata dintr-o data ridicandu-se.

-Hehe....stiu ca e prostesc!Dar a promis ca ma va lasa in pace!

-Fiul meu!Atat de naiv!

-Nu sunt naiv!

-Am ajuns si eu ca tine,nu regret ca te-am nascut,dar regret ca am acceptat aceasi propunere.

-Aceeasi propunere?

-Ha...Canva o persoana a zis ca timp de o luna ma va face sa ma indragostesc de el....Dar cand am aflat ca sunt insarcinat dupa calduri,nu am putut sa stau in dreapta acelei persoane asa ca am fugit.

-De ce?

-De teama ca ma va respinge,ca ma va arunca ca pe o carpa sau mai rau,sa avortez!Aceea mica fiinta ce erai tu inauntrul meu,avand o inima batan deodata cu a mea,cum sa ma gandesc la altceva decat sa fug!

-E in regula.Promit ca nu se va repeta si cu mine!

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum