Ceva ce nu gasea?Ce ar putea fii oare?
-Emba?
-Da papa?
-Poate Shon sa ramana peste noapte?Doresc sa raman cu axel pana isi revine,posibil sa fii vazut persoana.
-O sa il intreb.spun indepartand telefonul de la ureche.Papa spune daca poti ramane peste noapte?
-Desigur.spune ranjind.
In momentul de fata l-aș injura si i-aș trage una,dar 1.papa el telefon si 2.mi-e teama ca va pleca.
-A zis ca poate.ii raspund lui papa.
-Perfect!Maine voi veni acasa!Nu pleci maine la scoala!Mie teama sa nu deie buzna pe acolo.
-Oke.Deci?Mie foame!Fa-mi ceva sa mananc,te rog.spun milogindu-ma de alpha.
Acesta ranjeste cenind mai aproape de mine.
-Si eu ce primesc?apuje ranjind.
-Um pumn in gura?zic innocent.
-As prefera un sarut.
-Nici gand!spun inrosindu-ma si punandu-mi mainile peste buze.Mai bine ma indop pana ma ingras decat sa te sarut.
Surprins acesta ma trage in bratele sale,mainile lui inconjurandu-mi talia,obrajii se incalzesc si mai mult incepand sa simt cum inima imi bate puternica.
-Stii...candva te voi indopa eu cu ceva si vei fii grasut.Dar din acel grasut si dragut ce vei fii va veni pe lume ceva minunat.
Dandu-mi seama la ce se refera ochii mi sau marit,explodand de rusine.Am ramas socat cand buzele sale le-au zdrobit pe ale mele.Am incercat sa ma indepartez de el,dar acesta a ajuns sa imi intre in lacas strangandu-ma si mai tare spre el.Picioarele au inceput sa imi cedeze,respiratia sa lipseasca astfel indepartandu-ne ne uneste numai un fir de saliva.
-Ah...hah...Nici nu stii cat d emult te-aș devora.Nu uita ca am mai mult de jumatate de luna sa te fac sa te indragostesti de mine.Acum sa iti fac sa mananci!spune ciufulindu-mi parul.
Cumva acesta ma lasat cu ochii in soare?!Ce?NU CRED!Toc-tocmai eu....sunt er*ct!
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
Hombres LoboInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!