29

543 38 7
                                    

-Shon!striga Axel.

Ma intoec deodata cu toti,privindu-l pe tanar panicat vazand tot apartamentul rasturnat.

-Em-emba...

-Il voi gasi!ii raspund acestuia.

-Cine este acest tanar?spune mama privindu-l.

-Iubitul fiului meu!spuj cu o voce pe care nu imi prea convine,dar se iubesc.

-Oh!spun ai mei uimiti privindu-l din cap pana in picioare.

-Unde ai fost?spune Axel.

-Acasa la Emba!Am cautat pe acolo sa vad,de ce au rasturnat casa.Pe Emba l-au fii putut lua fara sa rastoarne casa,se pare ca si aici a fost făcut acelasi lucru.

-Ce...Ai gasit ceva?spun uimit si cu speranta.

-Mhm.In camera lui Emba sub patul sau era o o scandura care era diferita.Am gasit o fotografie....

Axel se ridica repede uitandu-se la ea.

-Nu e el!Cel care ma lovit nu arata asa...

-Dl...?

-Da,Shon?

-De unde il cunoasteti pe tata?!spune intorcand fotografia.

Șocul fiind direct pe chipul meu si alor mei,Shon...e fiul acelui nemernic?!

Emba pov

Ah...capul meu!Papa....Tata....Unde sunt?Camera e mai intunecata!Oh!Sunt jaluzele negre trase doar,dar totusi unde ma aflu ?Ce se petrece?

-As zice sa nu te ridici prea brusc,draga.aud vocea unei batranici.

O doamna invarsta a intrat in camera avand o tava in mana,vederea imi e mult mai clara,fiind într-o camera destul de spatioasa,extrem de mare defapt.Am inceput sa ma panichez,in momentul in care am observat ca la picior am legat o catuse destul d egroasa cu un lant,care era inplamtat in perete,unde era un cub de beton.

-E in regula,micutule.Nu iti face nimeni rau!

-U-unde sunt?spun incepand sa simt cum lacrimile o sa iasa din clipa in clipa.

-Oh...Esti in ula dintre vilele stapanului.

-S-stapan?Una dintre v-vile?

Unde naiba sunt mai exact?!Si cine e persoana care ma adus aici?!Papa!Tata!Jeon!Axel!Shon...salvati-ma...

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum