Dupa parasirea vizitei al tatalui meu,o i-au spre casa.
-Esti sigur ca nu vrei sa raman?ma opreste Axel.
-Sunt sigur,multumeste-i mamei tale pentru ca sa ocupat azi la scoala.
-Stii ca mama ar face orice pentru tine,te considera ca unul dintre copii ei.
-Esti singurul copil.chicotesc.
-Nu prea curand...
-Adica...
Spun uimit.
-Voi avea in curand un fratior!
-Felicitari,bro!Mult succes la schimbat de scutece!zic razand.
-Spune un omega!spune soptind.
-Shhhh!Stii ca alpha au auzul mult mai ascutit ca un beta sau omega!Daca te vor auzii?!spun uitandu-ma in jur.
-Nu a auzit nimeni,cartierul e numai de beta.spune acesta zambind.
-Stii ca totusi nu e sigur,indiferent ca e numai un cartier de beta,asta nu inseamna ca alpha nu circula pe aici.
-Poate ai dreptate,acum intra daca e ceva ma suni!
-Bine.Bye!
-Bye bye.
Intru in casa,privind in jur cat de liniste si monoton e totul.Imaginea tatei venind de peste tot pronuntandu-mi numele zambind,imi dau lacrimile.Nici macar in bucatarie nu imi vine sa intru,care este incaperea preferata a tatei.Dar decid sa merg in camera mea,dezbracandu-ma de haine,luandu-mi o pijamiaua scurta de culoare roz,adormind.A doua zi am decis sa vorbesc cu colegii mei legat de festival,nu de alta dar se apropie din ce in ce mai repede,iar pregatirile sunt multe de facut.
-Buna.spun zambind.
-Emba!striga toti venind in jurul meu,inafara de alpha.
-Am venit sa vorbim legat de job.
-Uuuuu ce ai ales?spune una dintre colege.
-Anul trecut am ales tema restaurantului,nu-i asa?spun zmabind.Ce spune-ti sa facem infirmeria?
-Suna bine.spun cu totii.
-In plus tema poate veni si de la spitalul pe care poate il vom ajuta!spune un coleg.
-Mhm.Dar...vroiam sa facem ceva mai distractic dar sa atragem si mai multa lume!
-Ce e?spune seful clasei.
-Ca baietii sa se imbrace in costum de infirmerie alaturi de cateva fete.Gen cei care se apropie de corpul mai feminin,alte fete vor fii doctorite,pe langa asistentii si doctori.Ce spuneti?
-Suna genial!Insfarsit o s ate vedem in rochie!spune o colega care e fan yaoi.
-S-stai!C-cum?!Nu am zis ca vor fii roschii....
-Haide Emba!Te rugammmmm!spun cu toti.
-Fie...Dar doar de data asta....
Asta nu o sa iasa asa de bine....
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
WerewolfInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!