Dupa ce mi-am rezolvat mica problema la baie,incercand sa raman cat mai tacut da nu ma auda,am mers in bucatarie,normal dupa ce mi-am spalat mainile,astfel m-am asezat la masa.
-Hooaaa!spun uimit.
Era piept de pui shanghai si cartofi prajiti,alaturi de un sos special pentru pui.Am mancat cu pofta,facandu-l pe alpha sa surada.Acum ca ma gandesc...acesta ma dorește pentru ca sunt omega?Nu ma place deloc?
-Ce sa intamplat?spune revenindu-si din visele sale.
-Tu...Ma gandeam...Ma doresti doar pentru ca sunt omega?
Cred ca cuvintele mele i-au dat un fel de soc,deoarece impulsiv a tresarit,marindu-si ochii.
-Ce insinuezi cu asta?spune acesta incet.
-Voi alpha!Mereu cand găsiți un omega,il vreti cu orice pret!Faceti orice numai sa fim ai vostri!
-Emba!Sunt astfel de alpha in jur,dar nu toti.Majoritatea sunt ca si mine!In plus alpha este predestinat sa aiba un omega.Mereu a fost asa,doar ca rasa voastra acum e de 2%,iar a noastra de 5%.Sunteti extrem de putini pentru a ne gasi vreun omega.Normal altii inebunesc cand nu stiu cum e un omega sau ca nu au unul cand isi doresc.Majoritatea sunt beta de 93%,uneori urca si mai mult.Dar credema...nu te vreau doar penrru ca esti omega.
-...
-Te vreau...deoarece te-am urmarit!spune repede si dintr-o data.
-Poftim?spun uimit.
-Din clipa in care am venit la scoala,de eram cu Skay,am observat cum te-ai uitat la noi.Skay a zis ca esti un beta,care mereu o urmareste.
-Oh,he he.apun rusinat de situatie.
-Atunci...mi-am dat seama ca nu esti un beta.Aveam o banuiala in asa ceva.Apoi banuiala sa comfirmat cand ai avut febra!Dar pana atunci te urmăream mereu,cumva simteam ca nu trebuia sa te pierd din ochi.
-Exact ca un lup dupa prada sa...!spun oftand.
-Dar,comportamentul tau mi-a atras atenția.
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
WerewolfInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!