-La naiba,ce imi poti face tu mie!
Acesta ma ia pe sus,arucandu-ma in pat,hainele disparand de mult.Acesta este deasupra mea incepand un sarut coplesitor,apoi coborand spre sfarcurile mele tachinandu-le.
-Stii...candva de aici o sa iasa ceva alb!Se numeste lapte!Si imi vei hranii copii!
Cred ca si Shon a intrat in zona sa de alpha!
Autor pov
Emba era deja coplesit din cauza ca alphaul sau isi lasase feromonii peste tot,dar nici Emba nu era prea prejos deoarece din prima clipa i se declansase caldurile si totodata feromonii.Shon isi pregatise omegaul,ca mai apoi sa il pătrunda.
-Ah!Sh-Shon...
Acesta incepu sa se miste din star cu putere,aducandu-i le amandoi in extazul placerii.Dupa cateva runde,acestia isi schimba poziția,acum Emba fiind deasupra.
-Ah...ha...ngh!Asa de adanc...Pot simti cum sunt plin aici!Te pot simti!zambeste Emba atingand cu mana burtica.
Shon deja auzind,ii prinde mainile tragandu-l mai in jos incepand sa se miste mai repede,astfel eliberandu-se in el,iar Emba pe burtile lor.Zilele au trecut,caldurile lui Emba s-au terminat,anuntandu-i si pe parinti,astfel bucurandu-se pentru el.Cu zilele urmatoare Emba deja se simtise putin mai rau,mancand foarte mult,fiind la spital,aflase ca e insarcinat.Asa ca a facut o mica surpriza pentru dragul sau sot.
-Sunt acasa!Emba!Te simti mai bine?!spune Shon sarutandu-i buzele.
-Mhm.Am ceva pentru tine!
-Ce e?spune surazand.
Emba ii inmana cadoul,Shon desfacandu-l usor.
-Bieron?spune confuz.
Emba il ia ducandu-l in bucatarie,lasand cuptorul jos unde inauntrul ei era o paine.
-O paine in cuptor?
-...
-Se coace?spune acesta confuz.STAI!VREI SA SPUI CA ESTI ÎNSĂRCINAT?!
-Surpriză!
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
WerewolfInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!