25

595 41 3
                                    

-Comportamentul meu?

-Mhm.Mereu priveam cum erai cu altii,fata de mine.Niciodata nu am intalnit un omega,care sa nu fie disperat dupa un alpha,in care sa nu fie acel gen de omega in care sa seduca un alpha pentru bogatia sa.Te vazusem cum iti place de sora mea,de o beta!Asta starnindu-ma si mai mult sa stiu despre tine.Sa te plac si mai mult!Sa te iubesc mai mult!

M-ma iubeste?!Fata imi devenise ca o rosie,imi feresc privirea de el.Nu!Nu cadea in plasa sa!Dar...inima imi spune sa ma las prada sentimentelor.Cuvintele sale spunand ca ma iubeste....Ahhh!

-Mais pune o data...

-Huh?

-Mai spune o data...ca ma iubesti...

-Te iubesc,Emba!

Atat mi-a fost rezistenta de nu ai cadea in plasa,deoarece m-am ridicat de pe scaun trantindu-l jos,sarind in bratele lui Shon,facandu-l sa fie socat,astfel atacandu-i buzele cu ale mele,formand un sarut,mainile sale strangandu-mi talia.

-Pentru ce a fost asta?spune zambind.

-Te iubesc!

-C-ce?privirea sa socata il face si mai frumos si chipes.

-Te iubesc!

-T-tu...m-ma iubesti?!

Fata sa a explodat,fiind complet rosie,extrem de rosie,astfel dandu-mi de inteles ca vorbele sale spunand ca ma iubeste sunt adevarate.

-Shon...

-D-da?

-Vreau sa fiu omegaul tau!

-Iar eu alpahul tau!spune zambind.

Ce poate face cateva cuvinte si unele momente prin actiuni,simtind cum acum sunt complet,am mers in camera mea,stand amandoi in pat.

-Alpha...

-Nu iti voi face nimik,daca va fii so fac,atunci o voi face cand va fii momentul pentru bebe.

Mi-am marit ochii la vorbele sale,adica el spune ca nu o vom face pana nu va fii un bebe?Nu cred ca am mai intalnit un astfel de alpha pana acum.Pot spune...ca e special!

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum