11

658 39 1
                                    

A sosit si ziua in care trebuie sa ne costumam,luand di o peruca de culoare roz,alesa de colegele,dar fara machiaj spunand ca nu am nevoie deoarece arat splendid.Rochia ini este mulata pe corp fiind alba, avand doar marginile rosii,o bentita in cap de asistenta,in picioare aveam o pereche de pantofi cu toc,nu foarte inalti sau chiar exagerati.Lumea a inceput sa vina,prefacand cateva diagnostice,unele amuzante facand "pacientii" sa rada,urmau pozele,apoi cand plecau depuneau banii in cutie.Cand crezi ca totul merge bine,dar nu e asa,cumva trebuia sa se intample si asta.

-Hey!Nu vrei sa imi dai numarul tau?spune un bărbat dandu-se la un coleg.

-Hey!aud o voce necunoscuta.Ia-mi mana de pe partenerul meu.maraie acesta.

Am incercat sa rezist cumva incat sa nu ma dau de gol,barbatul ce facea avansuri colegului meu a plecat nervos,cel care ii este partener e beta ca si el,pot spune ca fac un cuplu dragut.Haa....Ma gandesc cum e sa ai acel partener de viata...In fine trebuie sa imi revin!Cand totul sa terminat m-am tranit jos pe langa mese respirand extenuat.

-Esti bine Emba?spune o colega.

-Sunt bine...tocurile astea ma omoara!spun razand mai mult mort decat viu.

-Te cred!Dar acum ca sa terminat te poti schimba.

-Mhm...Maine voi veni sa curat aici.

Ma ridic de jos,mergand in vestiar unde mai exact e clasa de chimie,luandu-mi hainele.Sincer durerea de cap si ametelea persista din ce in ce mai mult.

-Gata?

-Sa mergem.spun spre Axel.

-Voi veni la tine azi,bine?spune acesta.

-Bine.

Imi iau ramas bun de la el intrand inauntru,simtind cum ametelea ma ia si mai mult,cirpul amortindu-mi usor,am cazut ca un bolovan la pamant miscandu-ma usor,respirand cu greutate mare.

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum