9

673 44 1
                                    

Cum toata lumea a fost deacord,impunandu-mi unele idei care sa zicem ca unele dintre ele se potrivesc si au un folos bun,am inceput sa facem pregatirile pentru clasa prima data.

-Und evom duce bancile?spune o colega.

-Am vorbit cu dirigintele si a spus ca le putem duce la depozitul de pe acoperis rezervat doar pentru clasa noastra.Ce e drept e mic,dar incat toate!

-Bine.spune ea vrand sa le care.

-Stai!Nu ridica,o voi face eu,tu dute si ajutale pe fete,e mai bine decat sa te fortezi.

-M-multumesc...

Am luat doua scaune,punand una invers luand si plecand carandu-le pana la depozitul de pe acoperis arajandu-le usor,coborand aducand alta tura,intoecandu-ma raman surprins cand il vad pe Shon aducand 2 banci.Inima incepe sa bata putin mai puternic,grabindu-ma sa ies si sa o i-au spre ieisrea din acoperis mana alphaului ma opreste.Intorcandu-mi corpul usor tresarind observandu-i privirea spre mine,ma face sa ma gandesc sa o i-au la fuga.Ce e drept,nu pot nega ca nu e frumos!

-Tu...

Incepe acesta sa isi miste buzele dand liber unor litere care se formeaza in cuvinat.

-Tu!spune apropiindu-se mai aproape de gatul meu.

Cumva ma miroase?!O doamne!Dumnezeule,ajuta-ma sa nu ma recunoasca ca omega.

-Tu nu esti un beta,nu-i asa?spune folosindu-si vocea de alpha.

Inghet,auzindu-i tonul de alpha si totodata vocea autoritara.Dar inainte  sa pot spune ceva sau sa spuna ceva,vocea pe care nu am auzit-o de mult aproape uitand de ea ne-a facut si privim.

-Frate...?

F-Frate?!Ma intoec brusc spre el acesta privindu-ma.

Dupa acest moment:

-Ahahahaha!striga Axel razand.La asta nu ma asteptam!Fata pe care o placi si alpahul pe care trebuie sa il eviti sunt frati!Bine s espune ca lumea e mica!

-Taci!strig la el lovindu-l cu perna.Nu imi vine s acred ca Skay ma vazut in asa ipostaza!Mai ales cu fratele ei!

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum