16

650 38 0
                                    

-E in regula!Poti pleca acasa acum,mersi.spun invelindu-ma cocon in pat.

-Ma gandeam sa raman...Nu vreau sa patesti ceva.

-Ce as putea pati?spun confuz.

-Cine stie daca persoana care la inchis pe tatal tau,va veni si te va rani.

Aici are dreptate!La asta nu m-am gandit,adica nu se stie nici motivul d ele ia inscenat asta tatei.

-Bine!Poti ramane!spun bosumflat fara sa imi las garda jos.

Simt cum prezenta sa aproape de mine imi face inima sa tresalte,mana sa imi inconjura corpul tragandu-ma mai aproape de el.Imi deschid ochii dupa cateva minute,intorcandu-ma usor,respiratia era normala,dat fiind faptul ca cel mai probabil a adormit.Ma apropii si mai mult de el,capul fiindu-mi pe pieptul sau,inhalandu-i mirosul.Mirosul sau ma calmeaza,e dulce si nu foarte puternic cand incerci sa il inhalezi,la un moment dat adorm.Simt miros imbietor,deschizandu-mi ochii.

-Neata!Haide!Micul dejun e gata!spune Shon luandu-ma pw sus fara sa imi ceara voie macar.

Dar pot recunoaste ca imi place,adica se simte bine,sa simt o imbratisare dupa atat vreme.

-Hey!Nu adormi aici!spune acesta lasandu-ma pe scaun.

-Nuuu!Ce avem bun?

-Clatite cu sirop de arțar!

-Uuu!Multumesc!spun cand acesta imi aseaza farfuria in fata.

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum