Am mers acasa,dar gandul ca aceea persoana va veni si imi va face ceva ma facea sa o iau razna.
-Eu trebuie sa plec,ne vedem la scoala,bine?spune Shon zambind.
Ii raspund si eu frumos tot cu un zambet pe fata.
-Iti e foame?spune papa.
-Mmm...Papa!strig cand acesta vrea sa paraseasca camera.Vin si eu!spun si vreau sa ma dau jos din pat.
Acesta ma opreste.
-Ce crezi ca faci?Febra ta e inca prezenta!Nu te da jos.
-Nu pleca...
Privirea sa,a devenit una uimita ochii facandu-se mari.
-Emba...Ce se petrece cu adevarat?
-Nimik...
-Emba?
-Imi e frica singur.Daca aceea persoana vine in timp ce sunt singur si imi va face rau?!
Tata il priveste pe acel barbat.
-Emba!Acesta e secretarul meu Jeon,e si cel mai bun prieten,asa ca va sta cu tine pana iti fac sa mananci,iar pana il voi elibera pe Luis ce ar fi ca tu sa locuiesti cu mine?
-S-serios?spun uimit.
-Mhm.
Il imbratisez,primind si din partea sa un raspuns la aceasta imbratisare.
Jiwon pov
Insfarsit,Emba a adormit!Ha...Dupa atatia ani...Dupa atatia ani in care l-am cautat disperat pe Luis,dand peste fiul meu,indiferent ca e omega il iubesc.Acum trebuie sa imi scit cumva omegaul din acel loc dezgustator.Dar reactia lui Emba in legatura cu aceea persoana la facut sa se sperie destul d egrav.Adica nu mai are nici incredere in a ramane singur la 2 metri.
-Jeon?
-Da domnule?
-Maine il vom muta la mine acasa,ma poti ajuta?
-Desigur,imi va face placere sa il ajut pe micul stapan.
-Multumesc,dar maine vom cauta cat de mult este necesar ca sa imi scot omegaul din inchisoare.
-Ati dori sa il duc maine pe micul stapan la scaoala?
-Mersi!Dar as decide sa mai ramana inca o zi,pana sunt aigur ca febra sa dispare complet.
-Inteleg.Atunci o sa anunt dirigintele sa ne anunte cu situatia sa la scoala si ce se intampla.
-E o idee buna!
Emba!Luis!In sfarsit o sa fim toti trei inpreuna!Tot ce imi pare rau este ca nu am putut sa imi vad copilul crescand.
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
VârcolaciInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!