10

672 44 1
                                    

In urmatoarea dimineata m-am trezit destul de rau,de a merge sa imi vizitez tatal nu imi este permis,deoarece se face un interogatoriu pentru cateva zile.Iar faptul ca simt cum corpul imi arde,in plus ca ma simt si rau si am si o durere de cap nu ma ajuta deloc.

-Wow!

Clasa deja avea cateva paturi maxim 7 sau 9,iar in rest totul era exact ca la o infirmerie.

-Voi a-ti favut asta?

-Mhm.Sper ca nu e ceva ca am facut fara tine...

-E in regula,sef al clasei.Mie trebuie sa imi para rau ca nu am ajutat...

-Am observat cu totii ieri ca nu arati asa de bine,erai palid si am decis sa facem noi.Nu vrem sa ajungi la spital dupa ultima data...!spune o colega.

-Oh...M-mersi.spun rusinat.

-Emba,au ajuns costumele!spune un coleg intrand cu altii avand cateva cutii.

-Sunt perfecte!zic zambind.Fiecare sa isi ia costumul si accesoriile aduse de mine.Mai sunt 2 zile si festivalul incepe,ca tratament vom oferi dulciuri la o masura pentru a avea pentru vizite.Iar apoi se pot face poze!Ce spuneti?

-E super!striga cu totii.

-Atunci ne vedem poimaine dimineata cand e gata totul si incepe distractia sau sa zic munca!zic chicotind.

Ne-am luat cu totii ramas bun,atiam ca acel alpha e in spatele meu,ii simteam feromonii,dar pot sa jur ca Axel e ca un inger in momentul de fata,aparand la momentul potrivit.

-Sa mergem!Sa mergem!Sa merg-

Nu apuc sa o i-au la fuga cu el,deoarece acesta ma prinde de brat.

-Trebuie sa vorbim!spune serios.

-Imi pare rau dar am ceva importamt de facut!

-Ce e mai important decat sa vorbesti cu mine?!spune nervos.

-Tatal meu!spun cu speranta sa ma lase.

-Oh!

Si chiar ma lasa.

-Putem...sa vorbim la telefon?Te rog?

Un alpha roaga un omega?!Care nici macar nu ii este partener?Ori pereche?!Wow!

-S-sigur!spun balbaindu-ma.

-De ce ai facut asta?spune Axel dupa ce i-am dat numarul.

-Am fost prins cu garda jos.In plus e ciudat sa ma fii rugat!

-Acum ca spui...si mie mi sa parut ciudat.Hey!Esti bine?

-Mhm.Cred ca sunt doar extenuat!

-Ai mancat ceva zilele astea?

-Nu chiar...

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum