14

649 41 1
                                    

-Nu stam ca ai febra!Nu am mai putut veni in ziua aceea din cauza ca tata a avut nevoie de mine neaparat!spune Axel.

-E in regula,Dhon a avut grija de mine.

-Alpha?!spun tare.

Ii acopar gura pana nu aude cineva,aproband.

-Stie deja adevarul.ii explic in continuare.

-Cum?!Stie ca tu....!!!!

-Da!Mi-a dat timp o luna sa ma indragostesc,daca nu o fac atunci ma lasa in pace.Astfel ma ajuta si cu cazul tatei!

-Si tu l-ai crezut?!

-Mhm.Ar fii bine altfel-!

-Altfel ce?spune Shon ranjind.

-Nimik!spun imbufnat plecand cu pasii grabiti.

-O haide!Spune-mi!

-Nu te tine ca si scaii de mine!

-De ce?Esti adorabil!

Fata imi arde,incruntat ma intorc plecand in clasa trantindu-ma direct la in banca.

-Eu merg la clasa,sa ma anunti daca e ceva.Bine?spune Axel.

-Aha.

-De ce esti suparat?ii aud vocea lui Shon.

-Stii de ce!

-Am facut un pact,o luna pentru schimbul ajutorului meu.

-O luna!

-Oricum...!spune apropiindu-se mai mult de mine.Nu uita ca eu sunt un alpha si tu un omega ce trebuie sa imi apartina.spune in continuare ochii schimbandu-se in rosii.

-....

Am ramas concentrat la ora,gandindu-ma oare de unde sa incep sa caut dovezi.Un plic imi este trantit pe banca,simtind mirosul alphaului langa banca mea.

-Ce e asta?

-Cateva detalii despre tatal tau si ziua in care s-ar presupune ca ar fii vandut....

Deschid agitat plicul gasind cateva nume pe o lista.

-Si ce se presupune ca ar trebui sa fac cu asta?

-Aceste sunt numele fiecarui persoane sunate de pe telefonul tatalui tau in aceea zi.

Toate numele din contact din aceea zi?!Sunt o multime,dar trebuie s aincep o data si odata.

-Mersi!

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum