-Atunci stii unde l-ar fii putut Ayta sa il duca pe Emba?!spune Luis.
-Cel mai probabil in unele din vilele sale.spune Shon trist.
Faptul ca viitorul sau omega e in mainile unui om rau,care e si tatal tau si stii de ce e in stare,nu e un sentiment foarte bun.M-am apropiat de Shon,asezandu-mi mana pe unarul sau dansu-i incredere si speranta.
-Am vorbit cu Leo si ne va ajuta!ii spun lui Luis.
Emba pov
Ma trezesc,cand au voci in camera,ma ridic repede cand observ cateva persoane in jurul meu.Oameni plini erau in jur,purtand fiecare costum negru,unii sunt veta,dar doar unul e un alpha.
-Emba Lupez?
Spune un barbat inalt,parul fiindu-i negru albastrui si ochii negri.Acesta se apropie de mine,corpul imi tremura speriat,imi intirc privirea cand acesta isi intinde mana,strangand din ochii asteptand orice miscare a sa.Putin surprins,dar fara sa ii arat,acesta imi apuca barbia mutandu-mi fata dintr-o parte si alta.
-Chiar semeni cu Luis...
Ce treaba are el cu tata?
-E fiul sau,cu adevarat?spune barbatul.
-Da domnule.ii raspunde unul dintre barbatii care se afala in incapere.
-Bun!Vroiam doar sa ma asigur!
-M-ma vei o-omora?!
-Cum?spune razand.Nu!Huh...Se pare ca fiul meu are gusturi bune ca si mine.Asa tata,asa fiu!
Fiu?La cine se refera?!
-Oh!Stai!Nu stii!spune razand iar.
Daca nu as fii speriat si nu as fi un omega slabt,atunci i-aș păli una ca sa nu mai aiba ranjetul ala cand rade.
-Shon e fiul meu!
C-ce?!
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
Hombres LoboInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!