-Nu!striga Luis,care era tinut de perechea sa.Da-i drumul fiului meu!
-Ta-tata...
Emba incepu sa planga,simtind metalul pitolului din care era facut,asteptand ca in orice moment ca prin acel loc sa treaca o bila numita "glont" care sa ii treaca direct in cap,astfel punandu-i sfarsit vietii.Cumva fara sa fie observat Leo de Ayta,a intrat pe fereastra din spatele lui astfe luandu-l pe la spate,glontul trecand prin tavan,facandu-ii sa se sperie restul.Emba incerca sa se calmeze sunetul venind fara sa isi mai asteptete startul.
-Esti arestat!spune Leo zambind.
Emba a fost desfacut ma maini si picioare,eliberandu-i gura acoperita.
Emba pov
Fug cat de repede in bratele lui Shon,timtindu-i feromonii cum se schimba cand acesta ma miroase si el.Imi imbratisez si parintii,fiind extrem de fericit ca sa aflat cazul si ca tata e eliberat.Ajuns acasa,am observat o multime de cutii.
-Ce se petrece?spun confuz.
-Emba!il aud pe Axel.
Il imbratisez strans,dar ne despartim cand simtim ca cineva e gelos.
-Emba...Eu si papa am discutat.spune tata zambind.Vom locui inpreuna!
-Va-ti impacat?!spun fericit.
-Mhm.Nu e motiv in care sa nu stam inpreuna,de altfel vreau sa imi petrec viata cu persoana iubita si fiul meu!spune papa.
-Asta inseamna ca nu vom mai fii vecini...
-Nu iti face griji,Axel!spune papa. Eu si tatal tau suntem prieteni din liceu,asa ca acum ceva vreme a aplicat ca job la mine in companie.I-am acceptat-o acum cateva saptamani,am decis sa va caut un loc in acest bloc incat ca tu si Emba sa rămâneți apropiati,atat ca sunteti prieteni dar si vecini.
-Multumesc domnule!
-Mersi papa!
Il privesc pe Shon,acesta avand privirea pierduta.
-Cred ca eu trebuie sa plec.spune Shon razand nervos.
-Shon!ii atrag atentia inainte sa se miste.Nu...nu ai dori...sa ramai?spun rusinat.
-Emba are dretate!Ce spui sa ramai la cină?spune tata zambindu-i.
-P-pot?!spune acesta uimit.
-Esti ginerele meu!ranjeste tata.
Rusinat,ii strig tatei numele,primind rasete din partea lor.
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
WerewolfInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!