12

650 43 4
                                    

Imi deschid ochii usor,vederea fiindu-mi inca in ceata,cand revine ma uit langa pat,vrand sa tip dar m-am abtinut.Shon!Shon era in camera mea,langa patul meu,adormit!Acesta se foieste,m-am pus repede inapoi inchizandu-mi ochii.Greutatea patului nu a fost asa de tare acum,simtind o mana pe frunte,apoi o respiratie cald ain urechi ce ma facut sa scancesc.

-Stiu ca nu dormi.

Imi deschid ochii,observandu-i fata atat de aproape de a mea incat aproape am laut-o prin perete.

-Febra ta a scazut putin,dar inca e persistenta.

-Ce faci aici?il intreb incercand sa ma controlez.

Cine stie cum e acum ca am febra,sper ca medicamentele luate nu au trceut si ca imi ascunde mirosul.

-Am venit sa iti aduc portofelul,l-ai uitat in clasa.

-O-oh...mersi.Si multumesc ca mai adus in pat si ai stat cu mine.

-Stiam...Stiam ca esti un omega!

Mi-am intors privirea brusc spre acesta,corpul deja incepuse sa imi tremure,frica punand stapanire si mai multa.

-D-de unde...?

-Mirosul tau!Aveai unele scapari la scoala dar erau vagi,pana am simtit mirosul cand am intrat pe veranda,apoi cand am deschis usa se pare ca febra ti-a raspins efectul pentru ascunderea mirosului.

-Eu....

-Stiu ca esti omega si nu beta.Nu nega!spune autoritar.

Imi las capul in pamant incercand sa nu ma sperii mai mult.

-E in regula.Nu iti fac nimik!Chiar daca trebuie sa recunosc ca am aflat adevarul,nu vei scapa usor.Mereu am vrut sa vad un omega si sa ii simt mirosul.Iar mirosul tau e dulce!

Tata!Am esuat sa il evit!Ce ma fac acum!?Ce se va intampla?!

-Important acum e:Unde iti sunt parinti?

-Pai...tata e plecat.

-Unde?

-Nu pot spune!

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum