-Whoooaaa!
Casa lui papa e uriasa!Defapt nu musai ca e o casa,ce e un apartament gigantic,are si etaj?!Cat de bogat e?Stai!Nu asta e important acum.
-Locuiesti singur papa?
-Da.Bunicii tai stau la vila,cred ca se vor bucura sa isi vada nepotul.
-B-bunici?!
-Da.De ce?Te temi ca nu te vor accepta?
-Nu e vorba neaparat despre asta,doar ca poate nu am ceva sperante,deaorece sunt un omega,nu multi accepta asa ceva.
-Crede-ma!Te vor iubi!
Ii zambesc,urcand sus privind camera mea,de 3 ori mai mare ca si camera de acasa.
-Haide!Sus in pat!
-Dar...tocmai ce am ajuns!
-Da!Da febra ta nu a plecat!Sus!
-Esti mai rau ca tata!
-Ce vrei sa spui?
-Tata mereu incearca cateodata sa invinga cand am febra,dar nu reuseste de fiecare data.
-Pai eu,ca papa al tau,credema ca nu ma duci se nas.
-Oke.spun razand.
Acesta paraseste camera,ma intorc pe cealaltă parte de pat,telefonul imi lumina,il iau si privesc ecranul,sunandu-ma Axel.
-Alo?
-UNDE ESTI?!striga acesta.
-Huh?Ce vrei sa spui?
-NU MA LUA CU "HUH"!SUNT LA TINE ACASA SI O MARE PARTE DIN LUCRURI SUNT LIPSA!
-Stai!Cum ai intrat in casa,este inchisa!
-Ce vrei sa spui prin inchisa?Serios acum!Unde esti?!
-Axel...Vorbesc serios!Am inchis usa casei!
-Dar cand am intrat era deschisa...Nici macar nu a fost incuiata.
-Axel pleaca de acolo!!!
-Ce?
-FUGI!CRED CA CINEVA E IN CASA!
-Sta-AHHH!
*Beep beep beep*
-AXEL!AXELLLL!strig la telefon.
-Emba!Emba ce se petrece!?
-Papa!Axel a mers la noi acasa!A spus ca usa nu era incuiata!
-Ce vrei sa spui?!Stai!Calmeaza-te mai intai!
-Axel a spus ca usa nu era inchisa cand a intrat.Apoi cand i-am zis sa plece ca e cineva acolo,a tipat si telefonul sa inchis.incep sa plang.
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
WerewolfInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!