Shon si cu mine,ne-am mutat impreuna in una dintre vilele pe care tatal sau le detine,dar cum Shon e singurul in care are dreptul acum la mostenire,acesta a decis sa ne mutam la casa noastra.Asta...dupa ce ma cerut in casatorie!
Cererea moment
-Axel!Daca mai legat la ochii ca sa imi faci ceva,promit eu ca te voi omora!
-Nu iti fac nimik!Doamne...Tsundere mai esti!Gata am ajuns!
Acesta imi dezleaga esarfa neagra de la ochi,privind mica poteca care era decorată cu petale rosii,mergand pana pe pod.
-Trebuie sa urmezi cararea.spunr Axel surâzând.
Urmez cărarea,avand la fiecare pas cate un trandafir,culegandu-i pe toți,scapand cand in fata mea,este Shon in grnunchi si cu un inel in mana
Prezent
Si uite cum am ajuns sa fiu casatorit deja cu acesta,facand o nunta restransa nu foarte mare,iar acum la casa mea cu persoana pe care o iubesc.Il observ pe Shon umbland la bustul gol,având doar un prosop in jurul sau,obrajii imi i-au foc.Cumva simt ceva ciudat...ceva cald....E o senzatie ciudata,nu pot sa nu ma opeesc.Ce e asta?Ce se intampla?Corpul imi tremura,simtind ca voi cadea daca nu ma pun imediat jos.
-Emba.
Mirosul lui Shon imi invada narile,simtind cum ametesc luand-o razna.Fara sa imi pese,il dobor la pamant urcandu-ma peste el.
-E-Emba...?!
Imi afud nasul in scorbitura gatului sau,miscandu-mi soldurile pe umflatura sa care devine din ce in ce mai mare.
-C-cumva iti vin caldurile?!spune uimit.
-Ha...Ajuta-ma....!
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
Про оборотнейInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!