17

648 40 2
                                    

??? Pov

-Aici sunt informatiile,domnule...

Le i-au de pe birou,incepand sa le analizez,observand doua fotografii.

-Nu se poate....Arata la fel...Crezi ca e-?spun uitandu-ma spre secretarul meu.

-Dovedit probelor obținute e adevarata.Dar...

-Dar?spun spre acesta cu teama si confuzie.

-Tatal sau e inchis....Cineva ia inscenat,ca acesta ar vinde droguri,iar fiul sau cauta dovezi.

-Ha...Asa mama,asa fiu!Jeon!Pregateste-mi masina,avem de facut o vizita.

Emba pov

Sunt atat de delicioase,incat imi vine sa strig de fericire.

-Cumva plangi?!striga acesta speriat.

-Atat de bun....

-Doamne!Stii sa sperii un om,nu gluma!spune acesta iritat.

-Nu e vina mea ca sunt gustoase!

-Ma bucur ca iti plac!

Continui linistit sa mananc,dupa ce am terminat,am luat-o ca fulgerul in baie facand un dus si imbracandu-ma,Shon era gata,cred ca a folosit baia din camera tatei.Aud soneria usii,astfel eu si Shon ne privim unul pe altul,corpul incepu sa tremure de frica,Axel nu putea sa fie,deoarece m-ar fi sunat si anuntat ca vine,tata e la închisoare...Iar Shon e cu mine!

-Cine crezi ca e?spun speriat.

-Sunt cu tine!spune luandu-mi mana in a sa.Deschizi usa!Sunt in spatele tau si te voi proteja!

Cumva...inima mea a sărit peste o bătaie?Nu!Sa nu cumva sa cazi in plasa sa!Am aprobat linistit sa nu ma dau de gol ca sunt agitat,mergand sa deschid usa.Cand am facut-o acel barbat de aceea seara cand m-am ciocnit de el,statea in fata usii casei mele.

-Va pot ajuta?

-As dori sa vorbim.spune acesta.

-Putem vorbi si aici...

-As dori sa vorbim mai privat,incat sa nu ne auda lumea.

Ma intorc spre Shon acesta aproband,asa ca l-am lasat sa intre,alaturi de acel barbat care ii era alaturi si in aceea seara.

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum