Dimineata am gasit un biletel pe frigider,Axel e la medic,Papa a plecat la companie ca sa mai rezolve problemele pentru cazul tatei,iar ei vor veni dupa pranz,ca s ama mai verifice.Mi-am facut un sandvici,mancand cu pofta.
-Ahh!
Tip in momentul in care o bubuitura extrem de puternica sa auzit,csteva persoana cu fetele acoperite au intrat pe usa.Speriat am fugit cat d erepede am putut,fara sa ma mai fac auzit,in camera mea,incuind usa.Am auzit zgomote puternice,pasii rapizi,aproape ca am tipat din nou cand usa a fost fortata,cand au spart usa,am vrut s afig in baie,dar unul dintre ei ma lovit in cap cu ceva,o durere puternica facandu-ma sa incep sa icnesc de durere si sa ma vait,lasand un planset cu un rau de lacrimi.
-Idiotule!Seful a zis sa il prindem,nu sa il omoram.spune unul dintre ei.
-Hey!Piticania vroia sa fuga!
-Puteai sa il prinzi,nu sa ii dau una incat sa il ranesti.Sa vezi ce va face sefu cand va vedea asta!
Capul meu...doare!
Jiwon pov
-Domnule!striga Jeon dand buzna in biroul meu.
Tocmai in timpul in care parinti mei sunt aici.
-Ce sa intamplat?!ma ridic dintr-o data ingrijorat cand ii vad privirea.
-Unul dintre vecinii dumneavoastra a sunat!Cateva lersoane au intrat in apartament!
-Poftim?!
Ma pun la birou dand de camerele mele de supravegheat de pe laptop care apartin din apartament.
-L-lau...l-luat...
Spun lasandu-ma socat pe scaun.
-Fiule ce se petrece?!spune tata curios si nervos putin.
-Jeon!Adu-mi masina!L-au luat pe Emba si l-au si ranit!Unul dintre ei ia dat cu ranga in cap!
-C-cum?!spune Jeon socat.
Parinti mei cred ca si ei sunt la fel,pe drum explicandu-le situatia.
-E nepotul nostru,Geoj!spune mama spre tata.E fiul lui Jiwon si al lui Luis...
-Dupa atatia ani...!spune si tata.
-Jeon,dune la spital,e timpul sa vedem daca Axel isi aduce aminte,avem cel mai mare nevoie acum.Suna-l si pe Shon.
Buna!Lupisorilor❤.Vreau s ava anunt ca poate peste un capitol va venii 1 capitol sau chiar 2,cu cateva momente din tineretea parintilor lui Emba si a misterioasei persoane.Acele cateva secvente vor ajunge pana in prezent,unde este pus totul la cale de aceea persoana pentru cei 2 adulti.Am zis sa anunt in caz ca nu stiti ce se petrece!Pwp chu~😘
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
Manusia SerigalaInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!