15

678 37 3
                                    

-Esti sigur?spune Axel.

Tocmai ce ne aflam in fata casei,dl.Kim,una dintre persoanele din contactele tatei.Hotarat bat la usa casei,sunand la sonerie si asteltand sa mi se deschida usa.Cand insfarsit se deschide pe ea iese un barbat invarsta putin cam plinut.

-Dl.Kim?

-Cine intreaba?!

-Numele meu este Emba Lupez,fiul lui Luis Lupez.

-Oh!Deci tu esti fiul sau.

-Mhm.Cumva tata va contactat acum cateva zile pe 22?

-Da.Ma sunat in legatura cu comanda pentru cafenea.Sunt unul dintre vanzatori de cafea la cafenele.

-Oh.Multumesc...

-Nu ai pentru ce.

Am taiat si aceasta persoana de pe lista,observand ca toate s-au epuizat,daca nu e nici aceasta persoana atunci....Cine e?Fara sa vreau ma ciocnesc de o persoana,ridicandu-ma de jos imi cer scuze.

-Nu face nimik,data viitoare sa fii mai atent pe unde mergi,copile.

Imi ridic privirea dand de un barbat inalt,bine facut,ochii albastri si parul negru,privirea dansului este destul de socata.Am ceva cumva pe fata?

-Aici erai!Sa mergem acasa,ma tem ca febra ta va reveni!

-Bine.Imi cer scuze inca o data domnule.

??? Pov

-Secretare Jeon...

-Da domnule.

-Te rog cauta informatii despre acest baiat.

-Credeti cumva ca...

-Cel mai probabil,dar fa ce ți-am zis.

-Desigur domnule.

Emba pov

Acum ce ma fac eu!?Ce sa mai fac ca sa caut aceea nenorocita de persoana.Ma las jos pe cimentul rece incepand sa plang in hohote.

-Si?!?ii aud vocea lui Shon sacadata.

-Nimik....

Il lamureste Axel.

-Sunt sigur ca il vom gasi.spune mangaindu-mi capul.Poti sa mergi acasa Axel,il voi duce eu!

-Nu ii face vreun rau!spune Axel ca sa il vad plecand.

Am fost luat pe sus,pus in masina ajugand mine acasa.Acum observ masina luxoasa,se pare ca alpha chiar sunt cu o lingura de aur in gura.

Become mine, omega!    YaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum