Ma reintorc in sufragerie cu doua cafele,tatei mereu ii placea cafeaua dulce.
-Aham!
Vocea bărbatului imi atrage atentia,facandu-ma sa fiu atent la ce are nevoie sa imi spuna.
-Am nevoie sa vii cu mine la spital!
-Cum?!spune Shon.
-Daca nu sunt prea nerespectuos,de ce ar trebui sa vin cu dumneavoastra?!spun confuz.
-Am nevoie sa clarific un lucru,daca cumva aceasta banuiala se dovedeste a fii adevarat,iti voi explica.
Ma intorc spre acesta,Shon privindu-ma si el.
-Sunteti o pereche?spune barbatul alpha.
Celalalt de langa el miroase a beta.
-Nu e treaba voastra.scuipa cuvintele Shon.
-Shon!Nu vorbi nerespectuos!Nu domnule...Suntem doar prieteni.
-Un omega?Si un alpha?Prieteni?!spune barbatul beta.
-Ar trebui sa mergem!spun,vrand sa scap de situatie.
Am fost dusi la spital,masina acestui domn e super luxoasa si ma gandesc ca e si super scumpa.In spital ni sa recoltat sange de la amandoi,ceea ce mi-am dat seama.Asteptand,vorbele mele au iesit din gura fara sa imi dau seama,astfel facandu-i atenti.
-Crezi ca am putea fi relativi?
-Ce vrei sa spui prin relativi?ii aud vocea lui Shon.
Imi intorc privirea spre barbat,acesta avand o expresie tensionata,cel mai probabil e speriat dar si agitat din cauza acestei situatii.
-Da...
Ii aud insfarsit raspunsul.
-Am...cred ca esti fiul meu....!Semeni leit cu baiatul de care m-am indragostit.Apoi am aflat cateva informatii si poti sa spun ca semanati leit.
Ianinte sa apuc sa ii apun ceva,asistenta sa facut prezenta alaturi de un plic,ce se afla in mana sa.
-Felicitari!Se pare ca sunteti tata si fiu!
Cuvintele ei au venit ca un adevarat soc,nu ma asteptam chiar s afie adevarat.Persoana care lipseste din viata mea de 17 ani,a aparut fix acum!Ma intorc spre barbat privindu-l zambind in timp ce plange,inima imi bate puternic,capul ma doare,iar totul in jur se intarte facandu-se tot negru.
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
WerewolfInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!