-Aici erai!
-Oh!Axel!
Axel este beta,imi este prieten de cand ma stiu,e si singurul care stie ca sunt un omega.Ca sa acopar mirosul de omega trebuie sa i-au supersante si alte medicamente.Lumea crede ca sunt beta,dat fiind faptul ca nu am vreun miros.
-Esti bine?Oooo.Te uitai la Skay~.
-Taci!spun dandu-i un pumn usor in umar.
-Haide!Incepe ora!
-Acum...
Ma ridic lenes peivind-o pentru ultima data le fata,intrand in clasa si asezandu-ma in banca.
-Buna copii!Deschideti-va cartea la pagina 56....
Am plecat acasa impreuna cu Axel,facandu-i cu mana,el stand la 4 case mai incolo de mine.
-Cum a fost ziua ta la scoala?
-Buna si tie tata.spun razand.A fost bine!Dar la munca?
-A mers ca pe roate.
El tata,numele Luis Lupez,tata este un omega si el.Aud o bataie in usa,deschizand fiind politia.
-Dl.Lupez?
-Tata!il strig putin speriat.
-Buna ziua!Cu ce va pot ajuta?spune tata zambind.
-Dl.Lupez sunteti arestat!
-POFTIM?!spun socat deodata cu tata.
-Se pare ca a-ti facut trafic cu droguri.
-Cred ca este o neintelegere!Lucrez la o cafenea,ce a sputea face cu-
-Imi pare rau!Dar trebuie sa veniti cu noi!spune polițistul!
-Tata!spun strangandu-l de mana plangand.
-Numai putin domnule politist.Emba....trebuie sa ai grija de tine...Bine?
-Dar...
-Sa mergem!spune politia.
Tata....CINEVA TREBUIE SA ITI FII INSCENAT ASTA!Iar eu voi afla cine e,nu iti face griji!Promit ca voi prinde aceea persoana!
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
Manusia SerigalaInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!