STORY 2
Moment 6
Am incremenit de spaima cand Ayta a inchis usa incepand sa se apropie de mine din ce in ce mai mult.Atunci a fost ziua in care aproape am fost violat,daca Leo si baiatul alpha nu veneau.Atunci a fost ziua unei noi prietenii intre mine si tatal lui Axel,pe nume Hasan,tocilarul clasei sau cum ii ziceau altii.A vazut ce planuia acesta fiind suspicios si cand a vazut ca ma trage la infirmerie.Ayta a strigat in gura mare ca ma iubeste si ca nu va permite ca alt alpha sa fie langa mine.A fost arestat,habar n-am cati ani a primit,dar pot sa spun ca m-am bucurat ca nu il am in preajma.
Moment 7
Cosmaruri des intalnite,dar dispareau cu clipele petrecute cu acel baiat alpha.Am terminat liceul,acesta ocupand un post pe propia sa companie,am ajuns sa ma indragostesc foarte repede de el.Imi mai putin de o jumatate de luna.Atunci cand...mi-au venit si calurile.
Moment 8
Am fugit!Cat mai departe de el!Nu am vrut ca acesta sa afle....ca sunt insarcinat!Unde sa te gandesti ca va accepta?Am strans usor burtica in jurul bratelor mele,und efaptura diar ce aparuse.Am fugit de teama a foua lucruri:abandon si avort!Am mers la fratele meu cerandu-i ajutorul,normal ca ma indrumat sa ii spun,dar a inteles la isistentele mele.Am luat o casa micuta in alta parte unde nu eram cunoscut,acolo am dat noricu peste bunul meu prieten Hasan,unde avea si el o sotie insarcinata.Fratele ma anuntat ca "el" a fost sa ma caute,dar a spus ca nu stie nimik dr mine.Normal ca l-am rugat eu sa tina secret!Uite aici am ajuns sa locuiesc aici,sa il am pe Emba...si sa ii distrug clipele acelei persoane pe care si dupa atatia ani il iubesc!Ah...imi e dor de tine...Jiwon....!
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
Hombres LoboInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!