-Tu numesti asta o mica problema?!striga tata socat.
-Emba.imi pronunta numele,Jeon.Tu ce spui e adevarat?
Tocmai ce i-am anuntat,ca caldurile nu mi-au venit din generala.
-Da...A fost o singura data,iar atunci a fost in generala cand unul dintre colegii mei,un alpha era in rut.
-Si de atunci sa oprit?Nu a mai venit?spune papa.
-E posibil din cauza supersantelor si a medicamentelor luate de dupa ziua ca sa imi ascund mirosul fata de toata lumea.
-Ai fost la spital ca sa te asiguri la ce spui acum?
-Desigur ca am fost papa!Tata ma dus din prima clipa in care a vazut ca caldurile nu mai imi vin...
-Si?Nu exista nici un remediu?!spune ingrijorat.
-O-oh...Ba da...L-am auzit pe tata si doctor spunand ca am nevoie de un alpha dominant,ca caldurile sa imi revina.
-Un alpha dominant?!spun toti deodata.
-Mhm.
-Sunt rari.il aud pe Axel.De aceea te-ai dat batut,cautand o alta dragoste spre fete,daca nu poti ramane insarcinat,astfel ajugand usor sa o placi pe Skay.
-O placeam....acum il am pe Shon.spun zambind.
-Shon!ii aud vocea papei.Cumva esti un alpha dominant?
-Nu stiu domnule,nu am întrebat niciodata de ai mei.Dar o voi face,cand ma intorc acasa.
-Sa ne anunti.spune Jeon.
Toată lumea a fost bine,au mers in camerele lor,Jeon spre casa,la sotia sa si la copii lui,Axel e la parter in camera de oaspeti si papa cu mine si Shon la etaj.Shon a ramas inca cateva ore la noi,deoarece a vrut sa petrecem timpul impreuna,dar am adormit atunci cand vizionam un film,mai pe deseara trezindu-ma ca nu mai este langa mine.
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
Người sóiInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!