Ma ridic,mergand spre clasa,vazandu-l pe dirigu deja la catedra.
-Ma scuzati...
-Esti mai bine acum?
-Da domnule...
-Aseaza-te la loc,dupa poti merge acasa,te rog sa ma anunti daca e ceva si nu poti veni la scoala,bine?
-Bine.Multumesc!
Ma asez in banca,iar Axel pe pervazul geamului,tinandu-ne ambele ghiozdane,al meu si al sau.
-Deci,ca sa nu va tin mult,deoarece am zis profesorului vostru d echimie ca ii voi da din ora mea pentru testul vostru.Asa!Deci,liderul festivalului de primavara este...Emba Lupez!
-E-eu?!spun socat.
-Dap.Esti sigur ca vei putea?Ai dori sa iti ia locul cineva?
-Nu!Ma pot descurca,iar dupa ce revin la scoala o sa ma consolez cu clasa ca sa le stiu parerile,nu vreau sa fir certuri.
-Ma bucur si imi place cum gandesti.Bine atunci,voi doi puteti pleca,iar restul succes la test.
Fericit ca am iesit de la scoala si ca nu mai trebuie sa stau in preajma acelui alpha.Totusi am presimtirea ca nu voi scapa prea usor de el sau privirile sale.Ajuns la sectie,am primit permisiunea de a-mi vedea tatal.
-Tata...!spun plangand.
Acesta ma imbratiseaza strans si el,privindu-ma peste tot.
-Esti palid!spune ingrijorat.Ai cearcane!Nu ai dormit?!
-Nu...
-Ai mancat?
-Am mancat azi la infirmerie.
-In-infirmerie?
-Oh,profa a vazut ca sunt palid si mi-a cerit sa vad cabinetul medical sa ma odihnesc putin.Apoi am primit permisiunea sa merg acasa cu Axel pentru a ma odihni.
Astfel i-am explicat ce sa intamplat azi,de la colegul nou pana la alegerea liderului de festival.
-Alpha?
-Mhm.E in ordine,il evit cat de bine pot.
-Sper si eu sa te evite si el.Nu vreau sa afle ca esti omega,credema ca o data ce alpha afla de omega e greu sa scapi de el.Ar face orice sa te poata marca si sa devii al lui,prin orice mijloace....
De ce am presimtirea ca el a patit asta...
-Nu iti face griji,voi evita cat de bine pot.
-A si felicitari pentru a fii lider!
-Multumesc!Inca ma gandesc ce ar trebui sa aleg.Apropo!Sa aflat vreo dovada?
-Inca nu...Nici nu imi vine sa cred ca cineva mi-ar face asta!
-Credema ca nici mie...
CITEȘTI
Become mine, omega! Yaoi
WerewolfInterzis homofobilor! Cititi pe propia raspundere! Daca nu iti place nu cititi!